Harmittaa, kun opiskelin 3 vuotta alaa,
joka ei sitten kiinnostakaan yhtään enää kun valmistumispäivä lähenee. :/
Kommentit (10)
opiskelin lähihoitajaksi. Ihan ok, mutta olisi pitänyt valita vaikka vanhukset lasten ja nuorten sijasta. -ap
että millaiseen työhö ohjautuu lähihoitaja joka erikoistunut lapsiin ja nuoriin?Mistä tiedät sähän voit innostua kun saat sen OIKEAN työpaikan!
enemmän hoitotyö ja nimenomaan esim lasten parissa kuin tämä tylsä toimistotyö mutta tuntuu että olen liian vanha opiskelemaan...enkä varmaan pääisis enää sisäänkään opiskelemaan :( katselin sillä silmällä TAMK:N yhteishakua mut se jäi... t. nro2
Voit suorittaa ne vanhustyön opinnot vaikka jälkikäteen sen tutkinnon päälle. Menee avoimen kautta työn ohessa suorittaen, eikä ole vaikeaa.
että millaiseen työhö ohjautuu lähihoitaja joka erikoistunut lapsiin ja nuoriin?Mistä tiedät sähän voit innostua kun saat sen OIKEAN työpaikan!
lasten ja nuorten koulutusohjelmasta valmistunut lähihoitaja voi työskennellä päiväködissa, eskarissa, koulunkäyntiavustajana, perhekodissa, perhepäivähoitajana, sairaalassa lastenosastolla, yms. Niin, eihän se olisi kuin yksi opiskeluvuosi lisää, jos haluaa vaihtaa. -ap
tai lähteä vaikka opiskelemaan sh:ksi.. palkka vähän parempi mut vanhusten osastolla lähes sama työnkuva
päiväkotiin töihin ja jättäisin nää konttorirotan hommat :D tosin ei taida tää sullekaan kelvata? t. nro2
päiväkotiin töihin ja jättäisin nää konttorirotan hommat :D tosin ei taida tää sullekaan kelvata? t. nro2
kelvatakin. En tiedä kun en ole koskaan kokeillut. :) Miksi luulet ettei mulle mikään kelpaa? -ap
yleensä vaan nää konttorihommat ei kelpaa kellekään :)
roikkunut tällä alalla jo 10v :( ja ikääkin jo sen verran etten tiedä onko järkevää enää uudelleenkaan kouluttautua. Millä alalla opiskelet? Minä liiketalouden alalla...eikä kiinnosta enää.