meni maku koko MM-kullasta
pelaajat kännissä kuin käet. Miksi ihmeessä kukaan ei puuttunut asiaan jos pelaajien oma äo ei riitä tajuamaan, että edessä on ns. koko kansan juhla torilla (ja joka televisioidaan ympäri suomea) ja jonka yhtenä suurena kohderyhmänä ovat lapset?
Viinan kanssa olisi voinut läträtä sitten myöhemmin illalla ja vaikka vetää viikon kännit jos siltä tuntuu.
Kommentit (123)
Menisi ihan hyvin läpi kun kertoo miten miehet on pelanneet ja noin väsyneitä että silmät puoleksi sirrillään. Varmasti kelpaisi vastaus lapselle kuin lapselle.
niin mahdotontahan juhliminen sitten on ilman alkoholia. Minun puolestani kiekkoilijat voivat juhlia keskenään ihan millä tavoin vaan, mutta he olivat todellakin maajoukkuepelaajina edustustehtävässä Kauppatorilla. Me veronmaksajat kustannamme osaltamme heidän pelaamisensa. Jos valmentajan kännikaatuilut naurattavat, jotain on pielessä. Jos alkoholin kanssa ei osata juhlia kohtuudella, kannattaisi olla sitten ilman. Alkoholi jos mikä on aine, jonka kanssa kannattaisi olla tiukkapipoisempi.
Joidenkin elämässä känniörveltäjät ovat outoja. Monessa perheessä toki arkea.
Tarviikos sitä sanoa pienille lapsille että päissään ovat? Menisi ihan hyvin läpi kun kertoo miten miehet on pelanneet ja noin väsyneitä että silmät puoleksi sirrillään. Varmasti kelpaisi vastaus lapselle kuin lapselle.
niin mahdotontahan juhliminen sitten on ilman alkoholia. Minun puolestani kiekkoilijat voivat juhlia keskenään ihan millä tavoin vaan, mutta he olivat todellakin maajoukkuepelaajina edustustehtävässä Kauppatorilla. Me veronmaksajat kustannamme osaltamme heidän pelaamisensa. Jos valmentajan kännikaatuilut naurattavat, jotain on pielessä. Jos alkoholin kanssa ei osata juhlia kohtuudella, kannattaisi olla sitten ilman. Alkoholi jos mikä on aine, jonka kanssa kannattaisi olla tiukkapipoisempi.
mutta muistaako kukaan kuinka kännissä olivat vuoden 1995 maailmanmestarit? Nämä tämän vuoden näyttävät ihan selviltä heidän rinnalla. =D
Ei kai kukaan ole pakottanut niitä juhlia katsomaan, jos noin kovasti ahdistaa.
Menisi ihan hyvin läpi kun kertoo miten miehet on pelanneet ja noin väsyneitä että silmät puoleksi sirrillään. Varmasti kelpaisi vastaus lapselle kuin lapselle.
varmasti menee jollekin reippaasti alle kouluikäiselle, mutta sitä vanhemmat ovat jo tarkkanäköisiä.
meidän 9v katsoi hetken tuota tv:stä tullutta juhlaa ja totesi: "ovat samanlaisia kuin kauppatorin spurgut". Ja meillä siis kauppatorilla pyörii juuri ne laitapuolenkulkijat.
Olen nähnyt kännisempiäkin...Ja se kaatuminen, olisi voinut sattua kenelle tahansa.
kuin esim. urheilujunnuista. Niille noi tyypit on esikuvia varsinkin jos itse vielä harrastaa samaa lajia. Tietysti sitten halutaan olla mahdollisimman samanlaisia kuin ne idolit. Että viinaa koneeseen ensimmäisenä voiton jälkeen ja reilusti, näinhän se menee, Suomessa ainakin...
varmasti menee jollekin reippaasti alle kouluikäiselle, mutta sitä vanhemmat ovat jo tarkkanäköisiä.
meidän 9v katsoi hetken tuota tv:stä tullutta juhlaa ja totesi: "ovat samanlaisia kuin kauppatorin spurgut". Ja meillä siis kauppatorilla pyörii juuri ne laitapuolenkulkijat.
Itsekin olin kymmenen silloin kun suomi juhli ja äiti minulle sanoi että ovat väsyneitä pelaamisesta ja uskoin.
yksinomaan säälittävää ja surullista että se on noin yleisesti hyväksyttyä täällä Suomessa. Ei mun lapset noita juhlia katsokaan, en halua et 10-vuotiaani näkee suuret sankarinsa tuossa tilassa ja rupeaa ajattelemaan että taitaa se kännääminen kuitenkin olla aika hienoa.
Kuuluuko sinusta urheilu ja alkoholi niin kiinteästi yhteen, ettei lapsilla ja urheilulla tarvitse olla mitään tekemistä keskenään?
Mutta onhan se kiva, että Suomen joukkue voitti.
Munkin mielestä olisivat voineet vetää tuon shown kunnialla läpi ja aloittaa sen viinalla läträämisen vasta sen jälkeen, kun viralliset kuvaukset on ohi ja lapset on saaneet nähdä sankarinsa. Aika urpoa menoa kyllä täytyy sanoa.
Mutta pakko tähän samaan hengen vetoon on todeta, että mitä muuta suomalaisilta voi odottaa. Johan tämänkin ketjun asenne kertoo, että viina suomalaisten kansallisjuoma, pyhä ja sitä pitää saada jo ala-asteen mehukesteillä maistella omasta pienestä söpöstä taskumatista. Hieman säälittävää.
Ensisijainen kohdeyleisö ei taida kuitenkaan olla alle 10 v. lapset:D
Kuulkaas mammat kun meillä muilla on ihan muutakin elämää kun teidän kallisarvoiset kultapalleronne.
Jääkiekko on miesten laji ja jos sitä nyt MAAILMANMESTARUUDEN kunniaksi vaikka vähän alkoholin kanssa juhlii ei se liene mikään ihme.
Jokainen asia maailmassa ei ole tarkoitettu rakentavaksi kasvatustilanteeksi ja tulette sen itsekin vielä huomaanaan, viimeistään siinä kohtaa kun täytätte vaikka 25 v.:D
HYVÄ SUOMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Musta "alkoholin kanssa vähän juhliminen" ei ole = horjuvia miehiä. Kyllä voi ottaa vaikka kuohuvaa siten, ettei ole lärvät. On syytä osata, ainakin isompien...
Tästä tosin tuli ns. rakentava kasvatustilanne, koska oman teinin (14 vee) kanssa tuli keskusteltua alkoholin juomisesta ja siitä, onko normaalia käytöstä vetää ns. lärvät.
Mun mielestä aikuinen osaa hanskata juomisensa = ei juo liikaa. Juomatta ei tarvitse olla, mutta kännissäkään ei kyllä kuulu olla. Fiksu lopettaa juomisen ennen kuin on kaatokunnossa.
Ugh.
että on vaan ajan kysymys koska tästä joku nipoäiti ärähtää kun jellonat on känässä. NYYH!!! Hirveää kun miehet juhlii maailmanmestaruutta. Kyllä mamman kultsipupujen takia pitää jättää juhlimatta alkoholin voimin.
Hävetkää oikeasti. Avartakaa vähän sitä katsettanne. Olkaa ottamatta pisaraakaan jos se on teidän unelma hyvästä esimerkistä.
Mun esimerkki on että joskus juhlien jälkeen äidilläkin on krapula ja mua ei haittaa tippaakaan jos lapsenikin oppivat sen tavan.
Juhliminen silloin tällöin ei ole haitaksi kenellekään, harmi ku nipot eivät koskaan sitä koe :D
Olen nähnyt kännisempiäkin...Ja se kaatuminen, olisi voinut sattua kenelle tahansa.
uutisissa oli pätkä, missä koneesta tulivat ja yksi kaatui pokalin päälle.
että on vaan ajan kysymys koska tästä joku nipoäiti ärähtää kun jellonat on känässä. NYYH!!! Hirveää kun miehet juhlii maailmanmestaruutta. Kyllä mamman kultsipupujen takia pitää jättää juhlimatta alkoholin voimin.
Hävetkää oikeasti. Avartakaa vähän sitä katsettanne. Olkaa ottamatta pisaraakaan jos se on teidän unelma hyvästä esimerkistä.
Mun esimerkki on että joskus juhlien jälkeen äidilläkin on krapula ja mua ei haittaa tippaakaan jos lapsenikin oppivat sen tavan.
Juhliminen silloin tällöin ei ole haitaksi kenellekään, harmi ku nipot eivät koskaan sitä koe :D
Ei mulla ole sen ikäistä kultsipojua joka tuota katsoisi, mutta ei tarvitse kovin fiksu olla, kun tajuaa, että tuo kännääminen on vaan todella hölmöä. Häpeä itse. Minä en häpeä. Ei ole mitään syytä. Maan päällä eikä taivaassa ole ketään jota ei saisi arvostella huonosta käytöksestä. Ja olen aivan varma, että kun tämä huuma on ohi tai viimeistään eläkkeellä nämäkin sankarit tajuavat, että olisivat voineet toimia toisinkin.
tulevatkin maailmanmestarit juhlivat juuri näin. Ei toivoakaan siis muutoksesta parempaan.
mutta muistaako kukaan kuinka kännissä olivat vuoden 1995 maailmanmestarit? Nämä tämän vuoden näyttävät ihan selviltä heidän rinnalla. =D
Joo, muistan ja musta tuli siis ihan kamala deeku, kun näin sen.
Ei kai kukaan ole pakottanut niitä juhlia katsomaan, jos noin kovasti ahdistaa.
Me nipotkin juhlimme. Meilläkin saattaa välillä olla krapula. Meillä saavat mamman kultsipuppelitkin juoda tultuaan täysi-ikäisiksi. Meillä peräti saa mamman (täysi-ikäinen) kultsipuppeli ottaa viinikaapista viinipullon niin halutessaan. Ja mamma ostaa (täysi-ikäiselle) kultsipuppelille tarvittaessa juotavaa alkosta samalla kun hakee itse viiniä tms.
Mutta mamman kultsipuppeli ei ole lärvät. Tai siis itse asiassa kaksi mamman kultsipuppelia. Kas kun osaavat juoda mamman tavoin, eli lopettaa ajoissa juomisensa. Mamman kultsipuppelit eivät konttaa kotiin kuin ehkä sen kerran siinä kohtaa kun eivät vielä tiedä rajojansa.
Mamman kultsipuppelit osaavat ihan kivasti osallistua mm. sitseihin juomatta joka jumalan snapsia pohjanmaan kautta ja mamman kultsipuppeli osallistui juuri yliopistolla kaljaviestiin juomatta itseään täysin lärvät. Osti kyllä juu kaljan joka rastilla, mutta joi tasan sen verran, että oli järkevässä kunnossa rastiensa jälkeen. Jaksoipa ihmetellä kanssaopiskelijoita, jotka olivat jatkobileissä ihan lärvät.
Mamma on peräti ylpeä kultsipuppeleistaan ja sitä mieltä, että on onnistunut kasvatuksessaan tältä osin.
Juntit juokoot junttien tavoin. Mun kultsipuppelini eivät onneksi kuulu siihen kaartiin.
ja kaikkialla juodaan. Eikös ne 10 vuotiaat ja allekin ole yleensä kännissä kaupungilla?
Kaikenlainen laittomuus lisääntyy.