Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneeko perunat parastaennen pvn jälkeen heti huonoksi?

Vierailija
16.05.2011 |

Parastaennen päivä oli 9pv.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO"?

Ootko ihan tosissaan!

Siinä on päiväys ainoastaan tasan sen takia, että elintarvikelaki määrää laittamaan päiväyksen pakattuihin tuotteisiin!

kaupasta päivää

Vierailija
2/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti! Parasta ennen tarkoittaa parasta ennen, ei käyttökelvotonta jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rouvilla kenties huonopäivä? Kun kiukustuu näinkin pienestä asiasta.

Vierailija
4/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ituja alkaa kovin pukkaamaan, heitä mäkeen, vaikka parasta ennen päiväystä olisi vielä jäljelläkin..

Vierailija
5/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea vilkaisu perunan ulkomuotoon kertoo paljon. Puskeeko kuinka pitkää itua? Jos ei idä niin syö pois vaan. Pikku idutkaan ei haittaa, mutta jos jo ihan vartta työntää niin sitten en ehkä enää söisi.

Vierailija
6/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä syödään ituisiakin perunoita. Mä otan ne pestessä pois.

Vierailija
7/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen sanoo toista ja toinen toista, päättäkääs..Onko rouvilla kenties huonopäivä? Kun kiukustuu näinkin pienestä asiasta.

täällä kukaan sano kuin samaa itsestäänselvää asiaa.

Vierailija
8/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä luulet perunan tietävän, millä kellonlyömällä vuorokausi vaihtuu ja klo 23.59 se on vielä syötävää viimeisenä parastaennenpäivänä ja vuorokauden vaihtumisen jälkeen klo 00.01 se on huono?

Mitä sinä luulet perunalle tapahtuvan vuorokauden vaihtuessa?

Olisi varmaan jännää katsoa keskiyöllä jääkaappiin, jos siellä on monta sinä päivänä parastaennen-päivättyä tuotetta.

Vierailija
9/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä luulet perunan tietävän, millä kellonlyömällä vuorokausi vaihtuu ja klo 23.59 se on vielä syötävää viimeisenä parastaennenpäivänä ja vuorokauden vaihtumisen jälkeen klo 00.01 se on huono?

Mitä sinä luulet perunalle tapahtuvan vuorokauden vaihtuessa?

Olisi varmaan jännää katsoa keskiyöllä jääkaappiin, jos siellä on monta sinä päivänä parastaennen-päivättyä tuotetta.

Jos viimeinen käyttöpäivä oli 9 pv ja nyt on 16pv... ap

Vierailija
10/10 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meän perunat tulee omasta maasta. Itse ne sinne istutetaan ja itse ne sieltä nostetaan ja niissä ei ole koskaan parasta ennen päiväystä. Ne päiväykset laitetaan sitten kauppoja varten.

Ihan itse kokeilemalla ja näkemällä päätetään täällä kotona onko peruna syömäkelpoinen vai ei. Yleensä suurinosa on vielä tähänkin aikaan vuodesta ihan syötäviä, vaikka on olleet kellarissa viime syksystä asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi