Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsussa: asu juhlava. Mitä naisena laittaisi päälle, jos haluaa

Vierailija
16.05.2011 |

olla mahdollisimman rento.. ei vissiin asiaa siisteilläkään farkuilla...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tulee kutsu, jossa pukukoodi "juhlava", niin en tosiaan ekaksi miettisi mahdollisimman RENTOA vaatetta..

Eikö esim pitkä mekko ole riittävän rento?

Mä jäin nyt jumittaan tohon rento-sanaan.. Rento. Rento. Rento.

Miksi juhlassa pitää saada olla vain RENTO????!!!

Rento juhlava asu. Ei kai ne sulje toisiaan pois?

Vierailija
22/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlava on aina suhteessa tilaisuuteen: lasten kevätjuhlaan tai synttäreille se on jotain vähän enemmän kuin farkut, häihin taas paljon enemmän.

Aika junttia noin yleensäkin käyttää tuollaista termiä, jos kerran ei ole varsinaista pukukoodia, miksi sitten sellaista vääntää väkisin? Kai nyt jokainen juhlaan laittaa jotain muuta kuin verkkareita päälleen? Vai onko tilanne sellainen, että sen voisi tulkita väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi sellaista housupukua, mikä olisi juhlava, mutta rento. Tämän vuoksi joku kevyt mekko on rennompi vaihtoehto.

Vierailija
24/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juhlava pukeutuminen" on tumma (juhla)puku asusteilla rennommaksi muutettuna, esim. värikkäällä solmiolla tai jopa värillisellä paidalla. Voi myös olla paras työpuku hillityillä ja juhlavilla asusteilla. Ei tumma puku ihan väärin ole, mutta ihanteellisesti vähän rennompi asu.

https://stylefellow.fi/cocktailasu/

Vierailija
25/25 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin tummansinisessä pitsisessä kotelomekossa (ei sellaista alusvaatepitsiä!) ja sinisillä kiiltonahkakorkkareissa. Harteilla joku siisti tummansininen tai valkoinen neulosjakku.

Toinen vaihtoehtoni jota paljon käytän on musta kauniin mallinen hame, kaunis lila/sini/mustakuvioinen kietaisupaiita ja musta neuletakki (ei puuvilla tms arkinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä