Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni päättänyt viettää tipattoman kesän (ei-raskaana olevat siis)? ev

Vierailija
16.05.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan tästä tulee tipaton silti. Suurin osa mun elämästä on tipatonta...

Vierailija
2/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää olla tipattomalla. Onko siitä viinasta niin vaikea olla erossa, että pitää päättää olla juomatta? Ja mitä haittaa jostain siideristä joskus on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä loppuelämästä on kyse. Aloitus toukokuun 1. päivä. Alkuvuoden aikana olen juonut muutaman kerran pari annosta (viimeisin vappuaattona). Ei siitä mitään hyvää tule ja tämä on oma henkilökohtainen kannanotto alkoholin käyttöön. Sen verran huonoja esimerkkejä lähipiirissä..

Vierailija
4/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin juon, kun ei mieli tee.

Vierailija
5/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää olla tipattomalla. Onko siitä viinasta niin vaikea olla erossa, että pitää päättää olla juomatta? Ja mitä haittaa jostain siideristä joskus on?

Vierailija
6/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole sen nautinnollisempaa sillä hetkellä, kun istuu saunan jälkeen pyyhe päällä terassilla merelle katsellen, ja jääkaappikylmää olutta nauttien :) Ihana kesä!

Vierailija
7/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on päättänyt olla juomatta tai pitää tipattoman??? Onko se teiltä jotenkin pois?

Vierailija
8/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammi- ja helmikuu olivat tipattomia ilman mitään tietoista päätöstä. Kesällä on juhlia ja hetkiä, joita aion juhlistaa asianmukaisilla juomilla.

Vierailija
9/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, kun aikuinen päättää olla tipattomalla. Onko siitä viinasta niin vaikea olla erossa, että pitää päättää olla juomatta? Ja mitä haittaa jostain siideristä joskus on?

Olen päättänyt olla loppuelämäni tipattomalla, koska olen alkoholisti. Kyllä, siitä on niin vaikea olla erossa, että pitää tehdä ihan tietoinen päätös. Ja siitä siideristä on todella haittaa, kun se yksi ei riitä mihinkään.

Vierailija
10/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alko-ongelmaa joten otan jos otan, en ota jos en ota.

Vierailija
11/11 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkimys on olla loppuelämä tipattomalla.

T. Alkoholisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän