Kuinka moni päättänyt viettää tipattoman kesän (ei-raskaana olevat siis)? ev
Kommentit (11)
päättää olla tipattomalla. Onko siitä viinasta niin vaikea olla erossa, että pitää päättää olla juomatta? Ja mitä haittaa jostain siideristä joskus on?
eli kyllä loppuelämästä on kyse. Aloitus toukokuun 1. päivä. Alkuvuoden aikana olen juonut muutaman kerran pari annosta (viimeisin vappuaattona). Ei siitä mitään hyvää tule ja tämä on oma henkilökohtainen kannanotto alkoholin käyttöön. Sen verran huonoja esimerkkejä lähipiirissä..
mutta tuskin juon, kun ei mieli tee.
päättää olla tipattomalla. Onko siitä viinasta niin vaikea olla erossa, että pitää päättää olla juomatta? Ja mitä haittaa jostain siideristä joskus on?
Mikään ei ole sen nautinnollisempaa sillä hetkellä, kun istuu saunan jälkeen pyyhe päällä terassilla merelle katsellen, ja jääkaappikylmää olutta nauttien :) Ihana kesä!
joku on päättänyt olla juomatta tai pitää tipattoman??? Onko se teiltä jotenkin pois?
Tammi- ja helmikuu olivat tipattomia ilman mitään tietoista päätöstä. Kesällä on juhlia ja hetkiä, joita aion juhlistaa asianmukaisilla juomilla.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, kun aikuinen päättää olla tipattomalla. Onko siitä viinasta niin vaikea olla erossa, että pitää päättää olla juomatta? Ja mitä haittaa jostain siideristä joskus on?
Olen päättänyt olla loppuelämäni tipattomalla, koska olen alkoholisti. Kyllä, siitä on niin vaikea olla erossa, että pitää tehdä ihan tietoinen päätös. Ja siitä siideristä on todella haittaa, kun se yksi ei riitä mihinkään.
Ei ole alko-ongelmaa joten otan jos otan, en ota jos en ota.
Pyrkimys on olla loppuelämä tipattomalla.
T. Alkoholisti
mutta varmaan tästä tulee tipaton silti. Suurin osa mun elämästä on tipatonta...