voisitko rakastua somaliin?
Kommentit (18)
Ylipäätään valtaosa afrikkalaisista miehistä on kuvottavan ylimielisiä, lisäksi somaleilla on usein semmoinen typerä ilme (suu vähän auki, alahampaat näkyvissä, tympeä tuijotus ja kulmat vähän kurtussa) yööök!! Tuohon kun lisätään se kamala lemu, ruma kieli, sovinistiset arvot ja täysi välinpitämättömyys suomalaisista, enpä näe syytä katsoakaan tuollaisia päin.
paitsi, että arkipäivän elämisessä saattais tulla ongelmii. Afrikkalaisia kavereita on muutenkin, joten miksi ei somalikin.
Ylipäätään valtaosa afrikkalaisista miehistä on kuvottavan ylimielisiä, lisäksi somaleilla on usein semmoinen typerä ilme (suu vähän auki, alahampaat näkyvissä, tympeä tuijotus ja kulmat vähän kurtussa) yööök!! Tuohon kun lisätään se kamala lemu, ruma kieli, sovinistiset arvot ja täysi välinpitämättömyys suomalaisista, enpä näe syytä katsoakaan tuollaisia päin.
Naapurissa asuu todella pitkä, lihaksikas,ystävällinen, puhelias, aina pilke silmäkulmassa -oleva nuori somalimies, ei yhtään paha! ;) Mutta, tosiaan NUORI mies ja minulla on jo mies. :)
Pidän afrikkalaisten ohella epätodennäköisenä myös rakastumistani itämaiseen tai etelä-amerikkalaiseen mieheen.
En toisaalta myöskään näe itseäni rakastuneena lappilaiseen tai suomalaiseen maalaiseen.
Eli kaupunkilainen länsimaalainen mies minulle, kiitos.
Itse en ole huomannut mitään perustavaa eroa maalla ja kaupungissa asuvien suomalaismiesten välillä.
Vai tarkoititko nyt jotain peräkammarijyväjemmaria?
Pidän afrikkalaisten ohella epätodennäköisenä myös rakastumistani itämaiseen tai etelä-amerikkalaiseen mieheen.
En toisaalta myöskään näe itseäni rakastuneena lappilaiseen tai suomalaiseen maalaiseen.
Eli kaupunkilainen länsimaalainen mies minulle, kiitos.
Mutta miettisin silti pitkään, ryhtyisinkö suhteeseen. Toki, jos kyseinen somali olisi jo tottunut länsimaiseen kulttuuriin, voisi homma toimiakin. Mutta kyllä meillä saa isäntä pestä pyykkiä, hakea itse pyykkinsä narulta jne.
Mutta silti voin ihan ehdottoman varmasti sanoa, että en missään tapauksessa enkä missään olosuhteissa voisi rakastua somaliin.
Voiko ihminen valita etukäteen millaiseen ihmiseen rakastuu? Hmm, seuraavaksi aion rakastua 185-190cm pituiseen vaaleahiukseseen normaalivartaloiseen 30-35-vuotiaaseen mieheen, joka asuu vähintään 30 000 asukkaan kaupungissa ja tekee työkseen jotain erityisasiantuntijatyötä ja saa palkkaa nettona vähintään 5000€/kk...
afrikkalaiset haisevatkin aivan kauhealta.
Niin haiset sinäkin :)Oon Afrikkalainen ja must Suomalaiset haisee pahalle niilt aina tulee joku oksettava haju ihon läpi
Hohhoijaa. Ei se ole sen kummempaa kuin rakastua minkämaalaiseen tahansa. Ihminen ratkaisee, ei se mistä on kotoisin.
Puolisoni on somalialaissyntyinen, mutta ei hänessä ole mitää noita piirteitä, mitä olette maininneet.
hyvin voisin olla vaikka homon nainen
mutta ei löytyisi luottamusta mihinkään parisuhdekuvioon.
oli lähtenyt somaliasta jo ennen pakolaisaaltoa Venäjälle yliopistoon opiskelemaan kauppatieteitä. Puhui kuutta kieltä ja hallitsi somalialaiset, arabialaiset, venäläiset (opiskeli Venäjällä venäjäksi)ja nämä meidän aakkoset. Suomessa opiskeli kauppakorkeassa.
Ja mitä tulee "haisemiseen" niin muslimit ovat tarkkoja puhtaudesta uskonnonkin puolesta.
Nykyään en ottaisi somalimiestä kulttuurierojen vuoksi, ainakaan muslimia. Mutta ei heissä ihmisinä mitään vikaa ole.
Eli voisin mutta toisaalta taustamme olisivat varmasti niin erilaiset että se tuntuu epätodennäköiseltä.