Onko Tampere Suomen Malmö?
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194678855117/artikkeli/ta…
On kyllä niin kovaa menoa Treella, raiskauksia, pizzerianpolttoja, häpeämurhia, somaleiden järjestämiä pillukonrkkausbileitä lapsille, pururata stalkkereita ja raiskauksia joka viikko.
Kommentit (22)
eikä varsinkaan niin, että kaikki rikokset mamujen tekemiä.
Kaikki rikolliset täytyy saada vastuuseen teoistaan, ja mahdollisuuksien mukaan pyrkiä ennalta ehkäisemään rikoksia. Tätä mieltä olen.
Mutta minulla on myös paljon maahanmuuttajia ystävinä ja työkavereina. Ikävää, että muutama rikollinen pilaa kaikkien ulkomaalaisten näköisten maineen. Se tuntuu todella kurjalta heidän puolestaan.
Kaikki rikolliset täytyy saada vastuuseen teoistaan, ja mahdollisuuksien mukaan pyrkiä ennalta ehkäisemään rikoksia. Tätä mieltä olen.
Mutta minulla on myös paljon maahanmuuttajia ystävinä ja työkavereina. Ikävää, että muutama rikollinen pilaa kaikkien ulkomaalaisten näköisten maineen. Se tuntuu todella kurjalta heidän puolestaan.
Eikö se niin ole, että 98 %:a pilaa sen 2 %:n kunnollisen maineen. Teillä ei siellä tuota 2 %:a taida olla.
<a href="http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194678855117/artikkeli/ta…" alt="http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194678855117/artikkeli/ta…">http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194678855117/artikkeli/ta…;
Kukaan ei ole nähnyt mitään, eikä kaupungin lukuisissa valvontakameroissa näy mitään.
Eikö se niin ole, että 98 %:a pilaa sen 2 %:n kunnollisen maineen. Teillä ei siellä tuota 2 %:a taida olla.
Raiskaustutkinta jumissa Tampereella
19.2.2009 20:36
Uhri ei ole saapunut kuulusteluihin poliisin kutsuista huolimatta.
Poliisi haluaa kuulla lisää viime perjantain ja lauantain välisenä yönä Tampereen asematunnelissa raiskauksen uhriksi joutunutta tamperelaisnaista, mutta ei ole tavoittanut häntä enää.
- Hän tuntuu haluttomalta selvittämään asiaa lisää. Nainen ei ole saapunut useista kutsuista huolimatta paikalle poliisiasemalle, eikä häntä ole tavoitettu kotoa. Pakkokeinoja emme kuitenkaan käytä, mutta haluamme lisäinformaatiota, rikoskomisario Pasi Nieminen Tampereen poliisista kertoo.
Noin 30-40-vuotias nainen kertoi tulleensa raiskatuksi Tampereen asematunnelin ydinkeskustan puoleisessa päässä noin klo 2 yöllä. Pakoon Tammelan suuntaan lähetenyt mies oli havaintojen mukaan kiharatukkainen ja tummahiuksinen, noin 180-senttinen. Mies oli ennen raiskausta ehdottanut maksullista seksiä ohikulkeville naisille.
- Valvontakamerasta emme pysty näkemään uhria tai tekijää.
Tuo on poliisilta kuulemani lause liittyen maahanmuuttajiin eli heistä 2 %:a on ihan kunnollisia ja 98 %:a ei. Sääli noille 2 %:lle.
Suomessa on paljon maahanmuuttajia mm. lääkäreinä, sairaanhoitajina, siivoojina, bussikuskeina, insinööreinä..
Ihan tavallisia, työssä käyviä, perheellisiä miehiä ja naisia.
Vuonna 2009 Suomessa oli 233 183 ulkomailla syntynyttä henkilöä (neljä prosenttia Suomen väestöstä)
Eli sinun väittämäsi mukaan, Suomessa oli vuonna 2009 ei kunnollisia maahanmuuttajia 228 519(oliko ne kaikki syyllistynyt rikokseen, vai miksi ei kunnollisia?) ja vain 4663,66 kunnollista maahanmuuttajaa?
Suomessa on paljon maahanmuuttajia mm. lääkäreinä, sairaanhoitajina, siivoojina, bussikuskeina, insinööreinä..
Ihan tavallisia, työssä käyviä, perheellisiä miehiä ja naisia.
Vuonna 2009 Suomessa oli 233 183 ulkomailla syntynyttä henkilöä (neljä prosenttia Suomen väestöstä)
Eli sinun väittämäsi mukaan, Suomessa oli vuonna 2009 ei kunnollisia maahanmuuttajia 228 519(oliko ne kaikki syyllistynyt rikokseen, vai miksi ei kunnollisia?) ja vain 4663,66 kunnollista maahanmuuttajaa?
Ehkä 5000 on kunnollisia, loput ei. Poliisikin taisi pääasiassa tarkoittaa näitä loisia eli somaleita, turkkilaisia, muslimeja yleensä jne.
Oon luullut, että ne on just niitä pizzerian pitäjiä.
se että ihmiskunta tuhoutuu todennäköisesti jo kauan ennen auringon laajenemista syystä tai toisesta, ja vituttaa esim. se että sen jälkeen kukaan ei pysty enää kokemaan Beethovenin viidettä sinfoniaa kuten ihminen, ei tarvi kuin lukea yksi hommarasistipersun kirjoitus ja sen jälkeen sitä on ihan että no problem. Bring it on.
mukaan palava ghettoa on Helsingissä Hämeentie.
yliopiston kulmalla housut kintuissa on ollut suomalainen nuori mies.
Asuin Tampereella pari vuotta sitten ja silloin ainakin oli rauhallista. Vaikka olin usein myöhään töissä ja kävelin bussiin Keskustorille, niin ei kukaan tullut edes vastaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Abdigadir_Osman_Hussein
Hänhän siellä raiskasi lapsia ja tappoi, onkohan jovapaana.
mutta pystyykö mamuvihapaskahoisupersu sisäistämään tällaista tietoa - ei.
mutta pystyykö mamuvihapaskahoisupersu sisäistämään tällaista tietoa - ei.
Kyllä tässä kuussa oli taas järjestetty moiset bileet, tyttäreni näin kertoi ja Ircin kautta organisoitu.
kuulua ihmiskuntaan. Toisaalta noin miljardin vuoden päästä maapallo rupeaa kärventymän ja siitä muutaman miljardin vuoden päästä syöksyy aurinkoon. Joten lopulta universumi pääsee tuostakin paskasakista.
kuulua ihmiskuntaan. Toisaalta noin miljardin vuoden päästä maapallo rupeaa kärventymän ja siitä muutaman miljardin vuoden päästä syöksyy aurinkoon. Joten lopulta universumi pääsee tuostakin paskasakista.
Sulla on oikeasti paha olla, koita nyt uskoa, että kaikki maailman asiat ei liity pieneen suomalaiseen puolueeseen. Etkö menisi hoitoon?
En tiedä onko joku apinasuodatin suodattanut sinne Suomen surkeimmat ja sairaimmat mamut. Kyllä niistä vielä hyviä tapparan ja ilveksen pelaajia tulee ja kun lukutaito karttuu niin joku voi pärjätä muissakin hommissa.