Saako naisen ikää kysyä?
Minua kiinnostaa, minkä ikäisiä naisia (miehiä) täällä pyörii?? Ei ole pakko tietenkään kertoa.
Ei niin, ettäkö sillä olisi hirveästi merkitystä, mutta utelias kun olen.
Itse olen 31 v.
Kommentit (17)
Ei vaan, arvasin kun tuolla puhuttiin aiemmin avioitumisiästä. :)
Uppikselle on ikää kertynyt 27 v. ;0),
Lisää ikää mittariin tässä odotellaan -
minä olen oikeasti aina halunnut olla
" vanha" , jotta saisi sen mukaisesti
arvostusta - ja olisi sitä iän mukanaan
tuomaa viisautta.
Toinen asia vastaanko, ehhehehe....:D varsinkin kun olen aiemminkin kertonut, olen 24.
Tällä kirjoittajalla on vuosia takanaan 28. Kyseinen lukema täyttyi hetki sitten. Ikä on kuitenkin enemmän mielentila ;D
Alkuvuodesta tulee mittariin jo huimat 28 v., mutta en kyllä koe itseäni naiseksi, siis aikuiseksi sellaiseksi. ;) Tulee helposti tytöteltyä vielä itseään. Mutta tein tuossa vähän aikaa sitten taas jonkun henkinen ikä -testin ja sen mukaan henkinen ikäni on suunnilleen 50 v. :D
Milloin tulee 28 v. mittariin?
Itselläni se täyttyy maaliskuun alussa - me olemme siis samaa " vuosikertaa" ;0) ;0) ;0)!
miisa29:
Minua kiinnostaa, minkä ikäisiä naisia (miehiä) täällä pyörii?? Ei ole pakko tietenkään kertoa.Ei niin, ettäkö sillä olisi hirveästi merkitystä, mutta utelias kun olen.
Itse olen 31 v.
22V
Saa kysyä. :) Helmikuussa täytän, loppupuolella. Tämä on kyllä hyvä vuosikerta. ;)
Mutta nuorin, vasta kesällä syntynyt :)
eli ikää on 23v. No, alkuvuodesta tulee taas yksi vuosi lisää:) Näkyy muuten olevan kaikki aikas nuoria, ainakin jotka uskaltaa naisen iän sanoa;)
Justiinsa 31 v.
Tällä hetkellä tuntuu kyllä vanhemmalta, johtunee huonosti nukutuista öistä.
Saahan sitä kysyä. Vielä. :)
Itse olen - ootas... *laskee*? 34 vee :) Henkisesti varmaan ikuinen kakara. :)