Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farkkuminihame+caprit+ylipaino

Vierailija
14.05.2011 |

Jep, moinen yhdistelmä löytyy multa. Onko muita, jotka pukeutuvat noin? Vai unohdanko minihameen kokonaan... Ilman capreja en voi hametta pitää :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveältähän se näyttää, mutta ei kukaan näköjään enää välitä.

Vierailija
2/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ap, mutta toinen ylipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, enkä luovu!!! Minkä helvetin takia mun pitäisi pukeutua johonkin kaapuun? Ei onnistu! Mua ei niin vois vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet tässä asiassa.Mulla on kyseisessä asussa hyvä olo ja sitäpaitsi: oikeesti näyttää paremmalta kuin moni fat chicks- malliston kaapu. On vaikea löytää vaatteita jotka mahtuu, mut vielä vaikempaa on löytää niiden vaatteiden joukosta jotain mitä kehtaisi laittaa päälleen.

Vierailija
4/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä näyttäväni pykälän juntilta, mutta evvk.

Mitä kenkiä te käytätte?

Vierailija
5/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minimini farkkuhameeni ei ole, mutta selvästi yli polvien silti.

Jalassa korkokengät, joissa ei kovin korkea korko.

Vierailija
6/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän caprilegginsejä ja semmosta mustaa trikoohametta, tai sit pitkät saappaat jalkaan. jos tämmönen lihavahko heittää pitkät legginsit ja matalavartiset kengät plus hame/tunika niin voi yökötys..

Vierailija
7/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minimini farkkuhameeni ei ole, mutta selvästi yli polvien silti.

minihame enää tuo pituus ja ei kaipaa capreja alleen. Näyttäisi jopa hoopolta tuossa pituudessa jos alla vielä jotain muuta kuin kalsarit.

Vierailija
8/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on about tässä mitassa:

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/55480/1274380812_img-d41d8cd98f00…

(Kuvassa en ole minä.)

Vierailija
9/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän ballerinoja tai (varsi)tennareita. Vaikka persjalkanen olenkin, en omista pitkävartisia saappaita ja korkkarit kuuluu mulla vain juhlaan.

Vierailija
10/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän ballerinoja tai (varsi)tennareita. Vaikka persjalkanen olenkin, en omista pitkävartisia saappaita ja korkkarit kuuluu mulla vain juhlaan.

jos et pidä pitkien legginssien kanssa. siis sama mieltä kuin joku edellisessä kirjoituksessa. olen myös persjalkainen ja en omista kuin ballerinoja kesäkenkinä.

Vierailija
11/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisiko leggarit/caprit olla muun väriset kuin ainaiset mustat? Pitäisikö paidassa olla esim. samaa väriä.

Vierailija
12/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi yksinkertaisesti helpompi laihduttaa kun kärsiä ikuisesta vaateongelmasta...? Normaalipainoisena elämä on sitäpaitsi terveellisempää.

En ole ap, mutta itse olen kiloni hankkinut tietyn melko lyhyen ajanjakson aikana. Tällä hetkellä elän terveellisesti ja olen pysynyt samassa painossa vuosia - en siis koko ajan vedä kaksin käsin herkkuja ja liho lisää. Niiden ylimääräisten 10 kilon poissaaminen vain on yllättävän vaikeaa. Lisäksi, pidän itseäni kivannäköisenä, eivätkä vaatteet tai ulkonäkö ole minulle yleensäkään elämän tärkein asia. Esimerkiksi töissä riittää, kun on siistit housut ja kauluspaita. Kotona viiletän mielelläni niissä kamalissa leggareissa ja tunikassa :)

Vierailija
13/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin huomannut, että suomessa ei muoti vaihdu niin kovin taajaan. Olen kotiäiti enkä juuri lue muotilehtiä, mutta kummasti pistää silmään, kun jotkut jymähtävät kymmeneksi vuodeksi johonkin muoti-ilmiökummajaiseen.

Mun mielestä ylipainoisille sopii ihan hyvin täyspitkät leggarit, mutta jos haluaisi olla himpun verran tyylikkäämpi, valitsisi yläosaan jonkun laskeutuvan puuvilla/viskoositunikan tai lyhyen mekon (vaikka jotain ohutta farkkukangastakin jos tykkää farkusta), eikä sitä hirveää roiskeläppähametta. Sellainen lyhyenlyhyt hame katkaisee turhaan pituutta, ja ihminen näyttää entistäkin leveämmältä ja lyhyemmältä, pahimmillaan yläosa näyttää pallolta.

Vierailija
14/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/25 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkeistä kelpuuttaisin päälleni vain ekan koltun. Loput joko liian pitkiä (korostaa isoa persettä) tai väärää matskua (korostaa isoa mahaa). Ei ole helppoa löytää mieleisiään vaatteita, mitkä tuntuu ja näyttääkin hyvältä!

Vierailija
16/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä olivat muuten jees, mutta mitä yläosaksi? Näillä alleilla ei hihattomia kehtaa käyttää :D

Laihduttaminen ei ole yksinkertaista ja terveeksi on todettu vaikka plösö olenkin.

-ap

Vierailija
17/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kilot kun ei tosiaan häviä kädenkäänteessä :)

Vierailija
18/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on about tässä mitassa:

<a href="http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/55480/1274380812_img-d41d8cd98f00…" alt="http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/55480/1274380812_img-d41d8cd98f00…">http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/55480/1274380812_img-d41d8cd98f00…;

(Kuvassa en ole minä.)

enkä suosittele kuin säihkysäärelle ilman legginsejä tai sukkahousuja. Sukkiksillakin tulee olla kuitenkin hyvänmalliset jalat!

Ihan hyvältä apn yhdistelmä näyttää vähän pyöreämmälläkin, kunhan se hame ei ole niin lyhyt että läpikuultavat leggarit paljastaa hyllyvät reidet tms. Eli legginsit tarpeeksi tukevat. Näin juuri isohkon teinin jolla oli joku superlyhyt hame ja legginsit ja se hame oli jotenkin rullautunut helmastaan niin että siinä ja siinä ettei perä näkynyt. Ja siis sellaiset läpikuultavat legginsit vielä parilla reiällä pepun alla :( Se oli kamala näky. Eli vaatteiden istuvuus on tärkeää. Yhtä lailla hoikillakin.

Vierailija
19/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpikuultava paita tummin rintsikoin, läpikuultavat caprit vaalein jaloin ja kaupan päälle asuun ei väriltään sopivat kengät.

Vierailija
20/25 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt jotain kivannäköistä löytyy vähän isommillekin?