Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enon rekkaturmasta!

Vierailija
14.05.2011 |

Toivon sydämestäni, ettei kuskia enää syytettäisi. Nuoret tuli itse kolmion takaa ja alkoholia veressä. Sitäpaitsi hirveää sanoa mut jos olivat yhteiskunnan pohjasakkaa: Sossun elättejä, lapset otettu huostaan, poliisin tuttuja niin ei tunnu pahalta heidän puolesta. Sen sijaan rekkakuskin elämä on pilattu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Olen ajanut paikasta useita kertoa mökille menessä. Paikalla on erittäin hyvä näkyvyys eikä siitä selvinpäin aja kolmion takaa rekan eteen. Kuljattajalla on ollut kiire päästä rekan eteen ettei vaan joudu myöhemmin ohittamaan, koska kunnollisene ohituspaikkaan on matkaa.

5 hengen autossa on myös ollut 6 joten kaikki ei edes ole olleet turvavöissä. Itse ovat syyllisiä tapahtumaan.

Vierailija
2/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että keskustelupalstojen asiantuntijat tietävät mitä tapahtui, kun asiaa tutkineetkaan eivät ole päässeet selvyyteen mitä tapahtui... Kannattaisi jättää kirjoittamatta, jos ei ole tietoa asioiden todellisista kuluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin monet kerrat olen paikan ohi ajellut ja ihmetellyt miten ei muka rekkaa tuosta huomaisi. Ihan avara selvä risteys

Vierailija
4/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän kymmenestä rekkakuskista törttää ylinpeutta "rajoitinta vastaan".

Lisäksi rajoitinta vastaan ajaminen vie kuskilta mahdollisuuden oikaista rekka heittelehtimistilanteessa. Konginkangas unohtui viikossa;-(

Vierailija
5/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että olivat yhteiskunnan pohjasakkaa? Ja puhut lapsista, eikö vain yhdellä parilla ollut lapsi ja mielestäni ihan vanhempiensa kanssa asui.

Voisi se rekan kuljettajakin miettiä kaksi kertaa ennen kuin ajaa ylinopeutta. Kauhistelet alkoholia mutta et ylinopeutta, omituista koska ihan tutkimusten mukaan suurin osa kuolonkolareita tapahtuu kun ajetaan ylinopeutta.

Toivon sydämestäni, ettei kuskia enää syytettäisi. Nuoret tuli itse kolmion takaa ja alkoholia veressä. Sitäpaitsi hirveää sanoa mut jos olivat yhteiskunnan pohjasakkaa: Sossun elättejä, lapset otettu huostaan, poliisin tuttuja niin ei tunnu pahalta heidän puolesta. Sen sijaan rekkakuskin elämä on pilattu.

Vierailija
6/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole voitu toteen todistaa, siksihän oikeuskäsittely mitätöitiin. Oli miten oli ihan kauheaa turman uhreille, heidän perheilleen ja rekkakuskille.

Vierailija
7/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ap:lle nyt tämä tuli mieleen, rekkaturma?

Vierailija
8/9 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa.

6 henkeä 5 hengen autossa, koko remmi kännissä ja kolmion takaa eteen. Ei kenenkään tampiomaisimmankaan kuskin mieleen pitäis tulla moinen manööveri, kurvata rekan eteen... Ihan käsittämätöntä että näitä aina yritetään panna rekkailijoiden syyksi.

Vierailija
9/9 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tämän. 14.8.2010  kuusi kuollutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän