Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Ihailemisesta

13.05.2011 |

Hei.

Ajattelin kysellä, millaisia henkisiä ominaisuuksia ihailet niissä ihmisissä, joita arvostat ja kunnioitat.

Mieti mieluiten ihan tuntemaasi ihmistä, ei niinkään julkkiksia. Ketä arvostat? Minkä ominaisuuksien takia? Löydätkö samoja ominaisuuksia itsestäsi, vai ovatko ne omia kompastuskiviäsi?

Jutellaan!

diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Vantaan seurakunnat

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänellä on vahvuus olla oma itsensä jokaisessa seurassa. Myös minä itse olen sellainen. Teeskentelijät on ärsyttäviä. Jos joku ei pidä sellaisena kuin on, niin sitten ei.

2/3 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänellä on vahvuus olla oma itsensä jokaisessa seurassa. Myös minä itse olen sellainen. Teeskentelijät on ärsyttäviä. Jos joku ei pidä sellaisena kuin on, niin sitten ei.

Ois kiinnostavaa, jos voisit hienotunteisesti kertoa jonkun esimerkin, miten tämä teeskentelemättömyys tulee ilmi.

Itsekin arvostan suunnattomasti aitoutta ja teeskentelemättömyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan tuossataannoin. Poliittiset keskustelut kävivät kuumana ja ystäväni oli tässä porukassa ainoa laatuaan, joka olikin eri puolueen kannattaja. Aikansa kun muut olivat "haukkuneet" juurikin tätä ystäväni kannattamaa puoluetta, hänpä tokaisi, että onkin juuri sen puolueen kannattaja. Meni aika hiljaiseksi porukka. Ystäväni sitten vielä perusteli kantaansa.

Yleensä kyllä nämä tilanteet eivät liity politiikkaan, mutta tuo rohkeus olla oma itse omien mielipiteiden kanssa oli minusta hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän