Uutisissa sanottiin että suomalaisista 1/3 ei käytä lainkaan ehkäisyä - MITEN HE EHKÄISEVÄT?
olisi kiva tietää tapa miten ehkäisy hoidetaan kun ei käytetä varsinaisesti mitään ehkäisyä???
Kommentit (32)
8 vuotta sitten. Vakituisessa parisuhteessa olen ollut 9 vuotta. Tuolloin 8 vuotta sitten päätettiin,että lapsi saa tulla. Kaksi ollaankin tässä ajassa saatu,mutta kolmas olisi vielä haaveissa. Toivottavasti viel joskus tärppää!
ilmoitettiin, että 19% ei käytä ehkäisyä ja kerrottiin että se on kolmannes. Eikö se ole viidennes?
..että myös fertiili-iän ylittäneilä naisilla on kuin onkin seksielämää, mutta ehkäisyä he eivät tarvitse. Aika vapauttavaa muuten - siirryin tähän joukkoon ihan hiljattain. Kun keski-ikä nousee, yhä suurempi prosenttiluku aikuisista ei tarvitse ehkäisyä.
HIV LEVIÄÄ SILTI...
keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät. Jos on tarkkana niin ne on hyvin luotettavia ehkäisykeinoja.
kirjassa on aikas pätevä menetelmä oikeasti varmojen päivien selvittämiselle. En nyt muista kirjoittajaa. Sitten jotkut harjoittaa seksiä jossa mies ei ejakuloi, jolloin ei ole sitä hedelmöityksen mahdollisuutta. Miehen orgasmi ja ejakulaatio on siis eri asia, mutta vaatii kovasti harjoitusta. Tunnen tällaisia ihmisiä ja meilläkin on harjoitukset menossa. =) Itsellä ne varmat päivät on aina olleet kyllä varmoja - toistaiseksi...
toisin sanoen ei ehkäistä mitenkään. Mies on ja seksiäkin harrastetaan.
koska käyn kuin kello.
Kolme kertaa olen erehtynyt päivästä ja tuossa ne erehdykset nyt tutivat.
silleen että harrastetaan yhdyntää ja ajatellaan, että no en mä tänään tuu raskaaksi ja sitten tullaan raskaaksi ja sanotaan oho, mä unohdin ehkäistä! silleen tekee 60 % suomalaisista.
Ehkäisy jätettiin pois 15 vuotta sitten kun oltiin ensin puoli vuotta pelattu kumien kanssa. Luomuna ei ole tapahtunut mitään. Joka kuudes pari on lapseton, jotkut elää selibaatissa ja vanhat eivät tarvitse.
..että myös fertiili-iän ylittäneilä naisilla on kuin onkin seksielämää, mutta ehkäisyä he eivät tarvitse. Aika vapauttavaa muuten - siirryin tähän joukkoon ihan hiljattain. Kun keski-ikä nousee, yhä suurempi prosenttiluku aikuisista ei tarvitse ehkäisyä.
HIV LEVIÄÄ SILTI...
Mieheni on steriloitu ja minä harrastan seksiä vain hänen kanssaan, enkä siis käytä mitään ehkäisyä.
sitähän ei lasketa ehkäisyksi.Mutta sitä siis olemme käyttäneet vuosikausia ja toimii hyvin.