Uutisissa sanottiin että suomalaisista 1/3 ei käytä lainkaan ehkäisyä - MITEN HE EHKÄISEVÄT?
olisi kiva tietää tapa miten ehkäisy hoidetaan kun ei käytetä varsinaisesti mitään ehkäisyä???
Kommentit (32)
että ei voi tulla raskaaksi. Samassa uutisessa kerrottiin myös tuo, että 50v.+ ei käytä ehkäisyä.
Siksi määrä on niin suuri.
"Ei käytä mitään ehkäisyä" tarkoittaa juuri sitä, ettei käytä mitään ehkäisyä...Eli ehkäisyä ei ole. Ymmärsitkö?
olisit huomannut että siinä mainittiin esim. ihmiset, jotka eivät enää iän puolesta voi tulla raskaaksi. Syynä voi olla myös kohdunpoisto tai joku elimellinen syy. Kaikki eivät harrasta seksiä koskaan, ja jotkut eivät vain ehkäise.
Ei ole parisuhdetta, en kykene yhdenillanjuttuihin, joten seksiä ei ole. Seksiä siis ei ole ollut vuosikausiin.
Vakavaa parisuhdetta ei juuri nyt ole ja yhden illan juttuja en harrasta.
syödä e-pillereitä, en halua sterilisaatiota, en halua kondomia, enkä kierukkaa. Varmoihin päiviin tukeutuminen ei ole niin varmaa.
Selibaatti lienee oiikea vaihtoehto.
Pillerit vaan ei kiinnosta siksi, koska halut häviää :(
..että myös fertiili-iän ylittäneilä naisilla on kuin onkin seksielämää, mutta ehkäisyä he eivät tarvitse. Aika vapauttavaa muuten - siirryin tähän joukkoon ihan hiljattain. Kun keski-ikä nousee, yhä suurempi prosenttiluku aikuisista ei tarvitse ehkäisyä.
raskaaksi tuleminen on vain aika epätodennäköistä, itse olen 42 v. eikä käytetä ehkäisyä, en myöskään ole raskaana. On myös paljon ihmisiä, joilla on nuoresta iästä huolimatta vaikeaa tulla raskaaksi eli ehkäisyä ei tarvita. Mitä tässä et ymmärrä?
kai lapsetkin lasketaan Suomalaisiksi? tai sellaiset jotka ei koskaan ole/tai enää harrasta seksiä.
kai lapsetkin lasketaan Suomalaisiksi? tai sellaiset jotka ei koskaan ole/tai enää harrasta seksiä.
että tälläsessä tutkimuksessa lasketaan lapsia mukaan.
syödä e-pillereitä, en halua sterilisaatiota, en halua kondomia, enkä kierukkaa. Varmoihin päiviin tukeutuminen ei ole niin varmaa.
Selibaatti lienee oiikea vaihtoehto.
Pillerit vaan ei kiinnosta siksi, koska halut häviää :(
minä ja mieheni emme käytä ehkäisyä, koska harrastamme seksiä varmoina päivinä
ettei ehkäisyä tarvitse... Ilmeisesti raskaus ei olisi teille katastrofi? Kukaan joka oikeasti ei halua tulla raskaaksi, ei jättäisi ehkäisyä tossa iässä väliin.
raskaaksi tuleminen on vain aika epätodennäköistä, itse olen 42 v. eikä käytetä ehkäisyä, en myöskään ole raskaana. On myös paljon ihmisiä, joilla on nuoresta iästä huolimatta vaikeaa tulla raskaaksi eli ehkäisyä ei tarvita. Mitä tässä et ymmärrä?
jotka eivät syystä tai toisesta HALUA ehkäistä vaan lapsia saa tulla
olisi enemmän kuin tervetullut... yritetty 6 vuotta. Ensimmäinen tuli hoidoilla.
ja heitä on paljon. Samoin sinkkuja,joilla ei kumppania lainkaan.