Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kertonut MT ongelmastani työkkäriin enkä

Vierailija
12.05.2011 |

selkäsairaudestani enkä yhdestä toisesta nivelsairaudestani, koska en vaan alkuun halunnut saada hullun leimaa taas uusilta ihmisiltä otsaan.

MT ongelmasta on lausunto etten voi tehdä vuorotyötä enkä tietynlaisissa olosuhteissa. Selkä- ja nivelsairaudesta taas on ortopedin ja fysiatrin lausunto etten saisi tehdä työtä, jossa istutaan paljon, koska selkäni ei yksinkertaisesti kestä sitä. On olemassa magneettikuvat ja lausunnot sekä hermoratatutkimukset löydöksineen.

Onko seurauksia, jos jälkikäteen kerron kaikki ja vien tietenkin erikoislääkäreiden lausunnot. Olen kuitenkin hakenut sitä sun tätä ja juuri niihin mihin mulla on kiellot. Osittain johtuu tosta MT ongelmasta, koska ajoittain uskon voivani vaikka mihin.

Sanookohan ne lopulta että sä et voi olla työkkärin asiakas vaan kelan sairauspäiväraha ois mun juttuni.. hahah.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai hakeudut kuitenkin sellaiseen työhön jossa sinulla on edellytykset jaksaa, pärjätä ja läpäistä työhöntulotarkastus?

Vierailija
2/5 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä ovat ne tietynlaiset muut olosuhteet, joissa et mt-ongelman vuoksi saisi tehdä työtä.

Utelee toinen mt-ongelmista kärsivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hakea vain niitä töitä, joihin on mahdollisuus oikeasti. Työkkäriin ei tarvi kertoa eikä työpaikalle eikä haastattelussa, kunhan vain haet oikeanlaista sopivaa työtä. MT-ongelmaa ainakaan en kertoisi missään olosuhteissa, mutta noi selkä- ja niveljutut kannattais ehkä kertoakin syyksi, ettet voi hakea istumatyötä.

Vierailija
4/5 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika iso ongelma, työvälityksen kuuluu tietää minkätasoiseen työhön olet sopiva. Myös työnantajan.

Vierailija
5/5 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joo. Papereissa lukee myös jotenkin psykoottisia maanisia jaksoja useita.

Hektinen ympäristö laukaisee heti ja silloin noi lääkitykset heittää pyllykieppejä persiilleen. Harmi. Toisaalta en mä itse muista juurikaan mitään niistä : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi