Voi perse! Miten tapahtuu Espritin puljusta tilaamani tuotteen vaihto??
Pistin sinne sähköpostia lapussa olleeseen osoitteeseen joka oli fi-loppuinen mutta vastine oli englantia.
Enkä viitsisi 3vrk oodttaa että vastaavat kuten mainitsivat ruuhkan vuoksi ehkä käyvän:/
Sillä aikaahan tuote jonka haluaisin vaihtaa, myydäänkin loppuun minun koossani..
Menipäs tämä hankalaksi, mikähän tuo hotline numerokin on, 09-alkuinen mutta englantia sielläkin varmaan vaan väännetäänja kun kyseessä tuotteen palautus ja vaihto toiseen kokoon niin en sellaista usko osaavani englanniksi selittää kaikkinen numerofaktoineenkin..
Apua, kokemuksia??
Kommentit (11)
Ei tullut tuo mieleenkään, eikös siinä tilaamisen yhteydessä pidä tuote myös maksaa joten sittenhän olen maksanut sen 2x..käytin maksussa siis Visaa.
ap
sun Visalle. Ei ehdi edes lasku tulla.
se pitää maksaa tilatessa se tuote joten jos ap nyt tilaisi uuden niin olisi maksanut sen kahteen kertaan.
Ärsyttää muutenkin kun ei tuotteen vaihtamisesta ole sivuilla mitään tietoa, kaikesta muusta kyllä.
ap
sun Visalle. Ei ehdi edes lasku tulla.
mutta heti kun saavat palautetun tuotteen, saa rahat takaisin Visalle.
Ärsyttää muutenkin kun ei tuotteen vaihtamisesta ole sivuilla mitään tietoa, kaikesta muusta kyllä.
ap
sun Visalle. Ei ehdi edes lasku tulla.
Ja lähes joka kerta palauttanut osan tai kaikki. Toimii hyvin. Koskaan ei ole tarvinnut ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
ja palauttaneena ei ole ollut mitään ongelmia. Ja suomea siellä palvelunumerossa puhutaan (paitsi jos linjat on tosi ruuhkaiset, niin puhelu ohjautuu Saksaan, mutta englannilla sekin hoituu. Tai sitten soitat myöhemmin uudestaan.)
Siitä ei sivuilla infota mitään:/
Olen nyt laittanut englanninkielisen postin sinne ja jokin automaatti sieltä vastannut että saattaa mennä 72hrs ennenkuin vastaavat:((
Ja kyllä siellä sanotaan myös se että palvelu tapahtuu enkuksi eikä suomeksi jos sinne soittaa.
No, ilmeisesti minä nyt vaan palautan tuon paketin ja jään odottelemaan vastinetta viestilleni ja sitä onnistuuko sen myötä vaihto, laitoin viestiini asiakas-ja tilausnrosta lähtien kaikki paketin/tuotteen tiedot.
En vain ole kovin hyvä odottelemaan epävarmuutta:(
ap
Ja palautat sen minkä sait kotiin! Älä jää epävarmuuteen, koot loppuu nopeaan.
Jatkossa tilaa aina kaksi koko samointein ja palautat epäsopivan.
Tee vaikka uusi tilaus ja laita se epäsopiva asikaspalautuksena.
Sulla on siinä paketissa aspal tarra, jonka vaan laitat paketin päälle ja postiin.