Te, joilla on seksisuhteita - miten kehtaatte riisuutua miehen edessä?
esim. yhden yön jutuissa? Ettekö pelkää arvostelua? Onko teillä upea vartalo? Miten tuollainen yleensä toimii? Pitääkö olla kaikki karvat ajeltuna..?
Olen eronnut ja haluaisin ehkä uutta suhdetta, mutta en ole harrastanut seksiä kuin yhden ihmisen kanssa 15 vuoden ajan.. Kynnys on valtava. Pelkään ihan sikana, että mokaan jotenkin ja olen kamala ja naurettava. Kun lukee noita tissi- ja persekeskusteluja, niin olen aivan pois markkinoilta.. ei ole tissejä eikä se persekään nyt niin ihmeellinen ole. Jos homma on niistä kiinni, niin hyvästi vain miehet iäksi!
Kommentit (20)
Mä en ole vielä elävässä elämässä törmännyt sellaisiin asenteisiin kuin täällä AV:lla. Tavallisten ihmisten silmissä ihan tavallisen kropat näyttää hyvältä.
Kait se on niin, että kun miehen kanssa synkkaa, unohtaa sen "arvostelun". Eikä mieskään välttis täydellinen ole.
Itselläni on ollut eron jälkeen yksi seksisuhde mieheen, josta olisin eri olosuhteissa luultavasti itselleni puolison saanut. Nyt vain välimatka ja lasten (molempien) olemassaolo on hyvä este suhteen muodostumiselle.
Ensimmäinen sänkyynajautuminen tuli vähän yllättäin, eikä siinä vaatteita riisuttu toisen tarkastellessa, vaan pikemminkin pikaisesti riivittiin ja sujahdettiin peiton alle.
Itse en osaisi ajatella varsinaista yhden yön suhdetta. Ainakaan tällä hetkellä. Mutta siinä lie vielä vähemmän merkitystä ulkonäöllä? Jos kerran vain seksiä haetaan, molemminpuolsiella "sopimuksella".
Minulla ei ole upea vartalo. Minulla on normi-bmi, olen kolmen lapsen äiti, jonka mahanahka röllöttää vähän. Mutta kuten sanoin, ongelmakohtansa ne on miehilläkin. Ja ainakin tämän oman seksisuhteeni kanssa saatoin sanoa, etten halua, että hän katsoo kun riisun. Hänelle saattoi ylipäänsäkin sanoa kaikesta, mikä itseä nolotti/hämmensi.
Olen itse opettelemalla opetellut hyväksymään itseni ja sen miltä näytän. Jos sääret ovat paksuhkot ja maha vähän roikkuu, minkäs teet. Rinnat on ok, takamuskin, mutta kokonaisuutena en ole se, mikä haluaisin olla. Minkäs teet. Itsepä olen ainakin vähän täähän syyllinen :D Pakko hyväksyä.
turn-off (168 cm/65 kg - tosin av-mittarilla tuossakin on 10 kg liikaa), olen aika urheilullinen ja kasvot ihan ok. Mutta hirvittää, jos miehet tosiaan ajattelee niin kuin täällä palstalla väitetään, enhän ikinä uskalla kohdata ketään.
Ap.
turn-off (168 cm/65 kg - tosin av-mittarilla tuossakin on 10 kg liikaa), olen aika urheilullinen ja kasvot ihan ok. Mutta hirvittää, jos miehet tosiaan ajattelee niin kuin täällä palstalla väitetään, enhän ikinä uskalla kohdata ketään.
Ap.
Täällä naiset kertovat, mitä luulevat miesten ajattelevan. Ja yksittäisen miehen mielipide ei ole kaikkien miesten mielipide.
Täällä kirjoitetaan paljon soopaa. Suuri osa kirjoittajista elää fantasioissaan ja edustaa reaalielämässä tavallista suomalaista naista. Jokaisessa on puutteita, mutta myös vahvuuksia. Annetaan tilaa niille hyville ominaisuuksille ja hyväksytään itsemme.
Kauneus lähtee sisältä, avoin ja iloinen luonne vetoaa ihmisiin sukupuolta katsomatta.
Usko sinuun!
Kauneus lähtee sisältä, avoin ja iloinen luonne vetoaa ihmisiin sukupuolta katsomatta.
Epämiellyttävän ihmisen fyysistä kauneutta on vaikea ihailla.
Ap, sun täytyy oppia pitämään vartalostasi. Mä pidän vartaloani tosi kauniina, vaikka Palsta Mammuli varmaan oksentais, kun näkis mun jenkkakahvat. Mua vaan naurattaa semmoiset asenteet!
kun sellainen tilanne tulee eteen niin voit luottaa siihen että mies kyllä huolehtii riisuutumisestasi...
(20kg palstan mukaan)
ja harraastin seksiä aika useinkin viikonlppuisin. Olin kuitenkin myös 30 kymppinen eli jo pinetä roikkumaa paikoissa saattoi olla :) Silti yhden illan juttuja harrastin ja en todellakaan minkään ällötysten kanssa.
Sain ja annoin hyvää seksiä, kyllä siinä jo aikasemmin miehen oli pakko huomata illan mittaan etten ole mikään missi mutta sillä ei ollut väliä. Ei minua ainakaan kukaan koskaan arvostellut, miehistä siis.
Älä panosta yhdenillan juttuihin. Jos sellaisia harrastat niin teet niin kuin miltä tuntuu. Luultavasti mies vie sut suoraan sänkyyn, etsii reikäsi (toivottavasti vielä sen oikean) ja panee sinua. Siinä oli koko homma. Pidä hyvänä. Ei hän sinulle aamulla aamiasta laita ja laula jotain. Se olisi jo sellaista lyxiä, että vain harva saa. Ovesta ulos ja hejdå - luultavasti kiittämättä! Miltä tuntuu? Kannattiko? Olisi sopinut paremmin maksullisen naisen hommaksi kuin antaa ilman mitään.
Jos mies todella tykkää sinusta, niin hän tykkää koko pakkauksesta "sinä". Ainakin vähitellen uskallat esimerkiksi hiippailla kotona vaikka nakuna, menet yhdessä miehen kanssa suihkuu, saunaan tai kylpyyn. Paras pariskunta on mielestäni sellainen, jossa ollaan tasapainossa. Kropatkin siis suurin piirtein samassa jamassa tai samanikäisiä. Fiksu nuorempi mies ymmärtää, jos hänen vanhemman naisensa kroppa ei enää ole kuin nuoruudessa. Vanhempi äijä ehkä ihailee nuoremman naisensa vielä hyvää kroppaa (tästä vaihtoehdosta en tiedä itse mitään).
Olet tilanteen mukaan. Et ole maksullinen, joten ei sillä tavalla tarvitse alkaa myöskään käyttäytyä. Eikös se juttu toimi parhaimmillaan sillä tavalla, että juuri näin voisit yksin ollessasikin olla?
Millaiseen mieheen mulla voisi olla mahdollisuuksia. Toki haluaisin sellaisen, joka miellyttää omaakin silmää - urheilullisuus on plussaa. Ikää minulla on jo kohta 35 v. ja lapsia kaksi. Olen kyllä paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia, mutta nyt sitten mietityttää tuo ikä ja sen tuomat muutokset. Kropassa on löysää ja selluliittiä, rinnat on pienet (a) ei voi sanoa että olisin "nätti nakuna" - vaatteet päällä varmaan ihan ok.
Ap
ulkonäköä, ainakin huutelijat on aina miehiä. Siis jotka huutaa ruma,läski jne. Lukekaa vaikka IL:n keskustelua miehen halusta; miehelle kelpaa vain nuori ja timmi nainen.
Käytä kaikki tilaisuudet hyväksi, kun pääset vähän "ulkoilemaan" baareihin tms. Ykköset päälle ja flirttailemaan. Tosin riippuu paikan miesten tasosta, millaiset ovat kiinnostuneita. Jos miesten taso on heikko, saat kiinnostuneita katseita vain niiltä heikoilta. Mutta voihan sitä testata ihan arjessakin. Pää pystyyn ja kurkit aurinkolasisesi takaa, millaiset miehet katsovat sinua. Minulla riippuu pukeutumistyylistä, millaiset miehet katsovat perääni. Olen huomannut, ettätiukka bisunesstyyli vetää vanhempia miehiä, ja sekös naurattaa:) Olen nelikymppinen.
Millaiseen mieheen mulla voisi olla mahdollisuuksia. Toki haluaisin sellaisen, joka miellyttää omaakin silmää - urheilullisuus on plussaa. Ikää minulla on jo kohta 35 v. ja lapsia kaksi. Olen kyllä paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia, mutta nyt sitten mietityttää tuo ikä ja sen tuomat muutokset. Kropassa on löysää ja selluliittiä, rinnat on pienet (a) ei voi sanoa että olisin "nätti nakuna" - vaatteet päällä varmaan ihan ok.
Ap
Mullakin on pienet rinnat. Ja varmaan jotain löysyyttä kropassakin. Ja ikää vähän enemmän kuin sinulla. (olen se joka vastasi aika pitkällä kirjoituksella aiemmin.)
Mielestäni oma suhteeni oli itsevarma, komea, lihaksikas ja hyvännäköinen tyyppi. Kun opin häntä tuntemaan, huomasin, että hän on itsestään ihan yhtä epävarma kuin minä itsestäni. Joten omaa "markkina-arvoaan" ei voi oikeastaan tietää.
Minäkin sanoisin, että unohda yhdenillansuhteet. Anna ajan kulua ja katsele vähän ympärillesi. Jos/kun löytyy hyvä tyyppi, huomaat ihan varmasti, onko mahdollisuuuksia vai ei.
viesti on hyvä esimerkki siitä, miten maailmankuva vääristyy kun viettää liikaa aikaa netissä.
60-asteen kulmassa, niin siinä ei pienet selluliitit paljon haittaa.
Tai karvojen asennot kiinnosta.
Tero
Kai se on itsetunnosta kiinni miten suhtautuu? Sanoisin olevani nyt eron jälkeen aika hyvä siinä ja "testannut" omaa kelpaamistani jo yli 10 hoidon kanssa. Kaikille olen ollut myönteinen kokemus ja halusivat tavata uudestaan..!
Muutama liikakilokin on tainnut kadota rakastelun ansiosta. Rinnat eivät enää niin kiinteät, pystyt, mutta isot nännit tuntuu olevan miesten mieleen. Myös posliinipimpsa tuntuu olevan hyvin haluttu, jota exäni ei halunnut minun pitävän. Hieman ylisuuret häpyhuulet eniten arvelutti riisutuessani "uuden" kanssa. Nekin on hyväksytty erityisen hyvin((
Ja oikeastaan ennen miestäni minulla ei ole ollut juuri suhteita, joitain lyhyitä seurusteluja, joissa oli ehkä kerran-pari seksiä, joka ei tuntunut minusta miltään. Lähinnä oli sellaista, että mies tyydytti itsensä. Eli kokemuksia ei ole kertynyt.
En ole hakemalla hakemassa mitään yhden illan seuraa, enkä seurustelusuhdettakaan, mutta jos tällainen tilanne tulisi eteen, niin en todellakaan tiedä miten toimitaan. Onko siis jotain sääntöjä olemassa, miltä tulee näyttää, mitä naiselta odotetaan jne. Olen siis todella noviisi..
Ap
se on Petriiiii Nygård
mut hei sun naamas voi naitattaa ja se sänkykamarikatse.
Ei miehet välitä ulkonäöstä kunhan ne saa vaan pilluuuuuuuu
niin kehtasin toki. Olen ihan tavallinen nainen, en mikään missi, mutta eivät ne miehetkään mitään braddpittejä olleet. Naiset ovat kärkkäämpiä arvostelijoita kuin miehet. Yksikään mies tuskin alkaa nauraa hekotella ja herjata, kun on juuri saamassa seksiä. Ilman itsetuntoa en kyllä suosittele petipuuhiin ryhtymistä. Ei ulkonäön takia, vaan sen takia, että se on iso osa omaa nautintoa, että osaa sulkea nuo jutut pois ja heittäytyä hetkeen.