TK ei toimi. Ei huvita ottaa yhteyttä. Nostan itse kilpirauhaslääkitystä, koska paino vain nousee.
Olen lihonnut jotain 7 kg talven kuluessa. Syön niin vähän, että olen aliravittu.
On myös lisäkilpirauhasen liikatoimintaa tuon kilpirauhasen vajaatoiminnan lisäki.
Haluan oikeasti päästä endokrinologin pakeille. Mutta sehän ei varmaan onnistu kaikkitietävän terveyskeskuksen ja lääkärin kanssa kun joutuu tekemisiin. Minua on nyt hoidettu tässä asiassa viisi vuotta - PUHELIMITSE! En edes ole tavannut lääkäriä, joka minua tässä asiassa hoitaa. Ja lääkärit vaihtuvat!
Kommentit (3)
soittaa terveyskeskukseen, kun siellä alkaa vaan huokailu, miten aikoja ei ole yhtään.
Jos sulla riittää intoa, niin kirjoita lehteen yleisönosastolle, miten et ole tavannut hoitavaa lääkäriä viiteen vuoteen. Olisi kiinnostavaa luettavaa ihan kaikille.
Tai laita asiasta sähköpostia jollekin kaupunginvaltuutetulle.
Ei tuo aktiivisuus välttämättä sinua mitenkään hyödytä, mutta olisi oikeasti hyvä, jos joku nostaisi asian esille, sillä voi hyvinkin olla, ettei sinun ja monen muunkaan kohdalla kukaan edes kiinnitä huomiota siihen, että potilasta hoidetaan vuosikaudet vain puhelimitse. Ongelmaa ei siis välttämättä ole tiedostettu.
Diacorin sivuilta löytyy varmaan tarkat hinnat
Itse kävin Diacorissa ja palvelu oli loistavaa eikä se edes paljoa maksanut.