Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä av-mammat tekee jos Portugal ja Kreikkalainat realisoituu Suomen niskaan?

Vierailija
12.05.2011 |

Niin voi hyvinkin käydä ja silloin Suomen valtion talous heittää hetkessä häränpyllyä ja ajaudumme kautta-aikjen syvimpään lamaan ja luottoluokitus romahtaa välittömästi huonoimpaan mahdolliseen ja korot heittää häränpyllyä 20 %:iin jne. Mitä olette sitten mieltä lainojen takaamisesta? Minä en mielelläni lainaa edes sukulaisille, joilla on hyvät työt ja varmat tulot, Portugalilla ja Kreikalla ei ole kumpaakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän Suomi on siellä tuettavana. Eli ei mitään hätää.

hienoa logiikkaa :) Sitten pyydetään mistä rahaa? irlannilta ja Espanjalta vai ;) Tätä ajatusketjua käteinenkin taitaa miettiä, on vaan kutosen matikalla niin tyhmä, ettei tajua mihin on käsiään laittamassa. No tämä on suomalaisille ihan oikein, itse vaan nauran kun tuhoatte kansantaloutenne ja mamutatte maanne Ruotsin Malmön kaltaiseksi onnelaksi :)

Vierailija
2/3 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa logiikkaa :) Sitten pyydetään mistä rahaa? irlannilta ja Espanjalta vai ;) Tätä ajatusketjua käteinenkin taitaa miettiä, on vaan kutosen matikalla niin tyhmä, ettei tajua mihin on käsiään laittamassa. No tämä on suomalaisille ihan oikein, itse vaan nauran kun tuhoatte kansantaloutenne ja mamutatte maanne Ruotsin Malmön kaltaiseksi onnelaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnun aika paljon paremmin kirjoittavan kuin sinä, sinulla on hieman ilmeisesti rajoittunut kapasiteetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme