Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut 36-vuotias

Vierailija
11.05.2011 |

nainen. 3 lasta on. Minussa ei ulkoisesti ole oikeastaan ensi näkemältä mitään vikaa. Nätti olen ja kroppakin kuosissa, MUTTA: Olen nyt tutustunut mukavaan mieheen, jonka kanssa meinaan (tai sitten en) alkaa tapailemaan. Tässä se tulee: Minulla on tekohampaat! Aivan. Ne, mitkä yleensä on vain vanhoilla mummoilla. Johtuu siitä, että mun hammaskalusto on aina ollut huono ja järjettömästä hoitamisesta huolimatta ne meni kuitenkin raskausaikana siihen kuntoon, ettei mitään pelastettavaa ollut.. Taidan tappaa itseni =(.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei tapailemasi ole joku >55v. niin voi olla proteesi melkoinen turn off...

Vierailija
2/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isä on komea,edelleen ja onni kukoistaa!Siis tapaile rauhassa ja unohda hampaasi,mies on varmaan kiinnostunut susta,ymr sua,munkin hampaat kärsi raskauksista.mut miten onko sun kaikki hampaat pois?vai siltoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suusta pois vetäisemällä.

Salaile asiaa jonkin aikaa, ja kerro sitten myöhemmin. Siinä vaiheessa, jos suhde on jo vähän vakaammalla pohjalla, tekohampaat tuskin on painava este suhteen jatkumiselle, jos muuten kaikki sujuu.

Vierailija
4/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että laittanut mietityttämään.

Laitatko hampaat yöksi suuhun takas? Mites suutelun kanssa, jos kiihkeä kielari? Miten ex-miehesi suhtautui asiaan?

Vierailija
5/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja meinaat tappaa itsesi tekohampaiden takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä