Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heivaisitko miesystävän joka haluaa vain pikaseksiä ja päiväkahveja?

Vierailija
11.05.2011 |

Eletään toki yhteistä lapsiperhearkea, mutta seksissä joutuisin tyytymään pikapanoihin tai siihen että miesystävä piipahtaa kahvilla ruokatunnilla.

Olen pihdannut nyt 1,5 kuukautta ja sanonut miesystävälle että menee ruokatunnille mieluummin thaihierontaan tai hankkii rakastajan, vaihtaa naista, yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseestä puristeluja, ällöttäviä limapusuja tai jotain "anna mä koitan" seksibaari-repliikkejä.

Vierailija
2/6 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseestä puristeluja, ällöttäviä limapusuja tai jotain "anna mä koitan" seksibaari-repliikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamis-ja elatuskuviot. Olen ansainnut paremman seksielämän.

Vierailija
4/6 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään toki yhteistä lapsiperhearkea, mutta seksissä joutuisin tyytymään pikapanoihin tai siihen että miesystävä piipahtaa kahvilla ruokatunnilla.

Olen pihdannut nyt 1,5 kuukautta ja sanonut miesystävälle että menee ruokatunnille mieluummin thaihierontaan tai hankkii rakastajan, vaihtaa naista, yms.

Miksi joudut tyytymään pikapanoihin? Liittyykö se siihen, että teillä pieniä lapsia? Vai, että mies ei halua muuta?

Sun pitää itse päättää onko kokonaisuus sinua tyydyttävä, vai paraneeko vaihtamalla? Toisaalta 1,5 kk pihtaamalla tuskin kummoinen olet itsekään. Yleensä asiat selviää parhaiten jos niistä puhutaan siinä parisuhteessa, eikä vain mökötetä ja kysellä ulkopuolisten mielipiteitä asiaan, mistä vain toisen osapuolen kuvaus.

Vierailija
5/6 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miestä tyydyttävää seksiä. Tämä miehen mielipide. Eikä mua itseäni seksittömyys haittaa tippaakaan eikä sekään että ero tulis.

Eikä meillä toimi oikein lastenkasvatuskaan yhdessä, niin samakai sitä on erota.

Vierailija
6/6 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin. Haluan vaan elää ilman että minua painostetaan seksiin jollaista en halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme