Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni on työmatkalla ja minä en saa edes nukuttua

Vierailija
11.05.2011 |

ahdistaa niin paljon, kotona villi alle 2v ja olen raskaana.

Mies soitti eilen että oli käyny syömässä ja saunassa työkaverin ja tämän vaimon kanssa.

Tänään on sitten koko porukalle jotain yhteistä illanviettoa.

Pelkään niin että pettää.

sika kuitenkin siellä vetää käteen ja tekee vaikka mitä hotellissa.

olen ihan rikki ja masentunut.

hitto.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä haittaisi. Lohduttaa en osaa valitettavasti :(

Vierailija
22/27 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toiseen tuon verran luota, miksi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monen miehet käy työmatkoilla?

meidän ei käy koskaan, joten en osaa auttaa. toivottavasti mies ei tee mitään tyhmää.

Vierailija
24/27 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy työmatkoilla paljonkin, mutta mitä se auttaisi, jos miettisin ja pelkäisin kotona mitä hän mahtaa tehdä? Mennyt on mennyttä, olemme kasvaneet ihmisinä näiden vuosikymmenten aikana. Ikävät asiat on selvitetty ja niistä on päästetty irti, tulevien murehtiminen on aivan turhaa ajan- ja energianhukkaa. Murehdin sitten, jos on jotain aihetta.

Vierailija
25/27 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä kovaa.

Vierailija
26/27 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole pelännyt pettämistä kuin kerran kun sattumalta kortin tavoittaa aamuvarhain ja puhelin oli pois päältä (ei ole koskaan kotona, ei koskaan päästäisi akkua tyhjenemään). Tämäkin pelko oli turha, eli keskustelimme sen heti selväksi (syyt) ja koska minua on aiemmin petetty luulen tunnistavani tavan keskustella näistä asioista silloin kun on jotain salattavaa. Eli vastaus on, että en pelkää yhtään tuömatkojen aikana koska en usko mieheni pettävän, en usko että hän voisi saada mistään mitään enemmän kuin meillä on (paitsi tietysti jännitystä ja huomiota -mutta sitähän saa ilman seksiäkin, ainakin itse useista kohtaamisista vastakkaisen sukupuolen kanssa, ilman mitään sanoja tai tekoja) ja jos hän pettäisi sekään ei oikeastaan olisi minulta mitenkään pois jos en siitä koskaan tietäisi (olen painottanut kondomin tärkeyttä miehelleni jos ote joskus lipsuisi). Itsetyydytyksestä tai leffojen katselusta en välitä tuon taivaallista, hupinsa kullakin, syön minäkin suklaata miehen poissa ollessa (vaikka se voisi lihottaa hänen naistaan :-)).

Joten ainoa vinkkini on pohtia näitä kylliksi ja vahvistaa omaa itsetuntoa. Sekin kannattaa miettiä, mikä pettämisessä sinua pelottaa? Ajatteletko että se olisi kerrasta poikki? Jos niin, rakastatko todella puolisoasi vai etsitkö syytä "päästä" hänestä kauniisti? Voisiko rakkautta jotenkin vahvistaa? Vai onko sinulla ehkä työstämättömiä hylkäyskokemuksia takanasi?

Vierailija
27/27 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin ei ole kuulunut mitään koko päivänä. katsoin netistä että siellä on illan vietto jossain baarissa&saunassa juuri tällä hetkellä.

olenko todella mielenvikainen teidän mielestä kun pelkään? on vaikeaa olla lapsen kanssa kotona (+raskaana) eikä tiedä mitä mies kertoo kun tulee kotiin.. kerran tuli kotiin jostain ja sano että haluaa olla muiden naisten kanssa mutta ei halua kuitenkin luovuttaa meidän suhteen.

mun ajatukset on ihan sekasin ja itku tosi herkässä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi