Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko tutustua ja kaveerata miehesi kavereiden kanssa?

Vierailija
11.05.2011 |

Mies haluaisi kovasti, että tutustuisin hänen kavereihinsa ja istuisin samassa porukassa heidän kanssaan paikassa. Juuri nyt en halua uusia ihmisiä elämääni. Juttelen kyllä small talkia jos jossakin tilanteessa on pakko ja toki aina tervehdin jos tulee sellainen tilanne.

Mies näkee vaivaa, kun olen tälläinen "erakoitunut" nyt. Mutta tämä sopii minulle ja olen kovin tyytyväinen koti-työ-perhe- elämään.

Teenkö siis muka väärin kun annan miehen olla kavereidensa kanssa vai onko mieheni turha herkkis? Onko muita itsekseen viihtyviä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan.

Vierailija
2/4 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni tykkää niistä, ne on varmaan hyviä tyyppejä joihin minäkin tutustun mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kiva tutustua asioihin jotka toiselle on tärkeitä. Ja miehellä on ihan kivoja kavereita. Eihän niiden kaa nyt tartte alkaa päivittäin kahvittelemaan tai lenkillä käymään, mut ei kai nyt joku satunnainen kahvittelu tai illanistujainen ketään tapa...

Yhdellä mun miehen kaverilla (tai on se minunkin kaveri, minun kautta ystävystyivät) on tyttöystävä, joka ei ole ikinä lähtenyt mukaan meille, tai harvemmin yleensä minnekään missä me tai muita miehen kavereita on.. On me sitä joissain julkisissa tilanteissa nähty, mut muuten ei lähde miehensä seuralaiseksi. Miehensä sanoo että viihtyy paremmin omien kavereiden seurassa kuin hänen kavereiden. Pöh, meistä tuo on vähän epäkohteliasta ettei edes JOSKUS voi tulla miehensä mukaan. Eihän tietty pakko ole, mut aika itsekkään diivan kuvan on näin itsestään antanut. Varmaan ollaan sen mielestä sitten niin rupusakkia ettei kannata nähdä.. ;)

Vierailija
4/4 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis hlö x viihtyy itsekseen tai ei halua laajentaa kaveripiiriään. Joskus ei vain aika riitä kaikkeen..

Minusta miehellä on enemmän juteltavaa kavereidensa kanssa, kun en pääse heidän juttuihin mukaan edes kun joskus yhteistilanteessa ollut. Ja kun tosiaan tykkään olla kodin omassa rauhassa työpäivien jälkeen. Ei jaksa omia eikä toisen kavereita. Mies vain on tehnyt asiasta nyt ongelman..

Eikä se tosiaan tarkoita ettenkä olisi miehelle tärkeistä asioista kiinnostunut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi