TÖISSÄ av-palstaa lukeva. Miksi et tee töitä????
Kommentit (16)
Ehdin hyvin poukkoilla täällä luppoaikoinani ;-)
Ei mun tartte, eikä täällä paljon tekemistä olekaan! :-D
ja jos jää luppoaikaa voin käydä netissä!
muista, osa ketjua. aina ei ole töitä, läsnäolopakko toimistossa kuitenkin on, joten saamme surffailla netissä luppoaikkana.
mäkin haluun virkamieheks, eiks teillä oo älyttömän hyvät palkatkin?
ja sen jälkeen vaan päivystän puhelinta tässä tietokoneen edessä. Puhelin soi ehkä pari kertaa tunnissa, ja puhelut kestävät minuutin-pari.
Löysää hommaa, mutta hemmetin tylsää.
Aion vaihtaa alaa, työstä käy tällainen paikoillaan istuminenkin. Ja täällä palstallakin on tylsää.
koodaan, ja sillä aikaa kun kone ajaa koodia, mä surffaan. Comprende?
eikä oikeastaan olekaan mitään tekemistä. Huomenna sitten..
teen myös mitä haluan!
Olin ennen puhelinvaihteessa töissä, ja siellä päivät kului surffaten tai lukien niinä aikoina, kun ei ollut niin kiireistä. Silloin en tosin käynyt av:lla, mutta siinä esimerkki työstä, jonka lomassa voi surffata ihan luvan kanssa.
mäkin haluun virkamieheks, eiks teillä oo älyttömän hyvät palkatkin?
Eikä tekemistäkään oikeen ole.
tauot ovat pakollisia, muuten kynä ei sauhua.
Siksi käyn täällä välillä huvittumassa. Ja olen varmasti liikakäyttäjä muutenkin ( :
minun on mahdollista pitää taukoa töistä. Liikkeessä töissä, mutta ei asiakkaita=)
päivytystyö. Tässä odotellaan, että jotain tapahtuu tai tarvitaan. Työpisteestä ei kuitenkaan saa poistua joten --> nettiin.
Saan paljon enemmän aikaan kuin lähimmät työkaverit ja heitä ärsyttää tehokkuuteni. Työt on mitoitettu jotain vajaakuntoista ajatellen ja työpäivät ovat enimmäkseen ajantappoa. Kissaa ei voi nostaa pöydälle vaan olen saanut siitä ennenkin muiden vihat päälleni. Paljon vähemmän tekevät kollegat valittelevat jopa kiirettä ja kieltäytyvät herkästi ekstrahommista.