Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14 vuotta sitten otetut kuvat kuolevasta Dianasta julkaistaan

Vierailija
10.05.2011 |

Prinsessa Dianan kuolemasta kertova dokumenttielokuva "Unlawful killing" saa ensi-iltansa Cannesin elokuvajuhlilla tällä viikolla. Dokumentti sisältää myös tähän asti kiellettyä kuvamateriaalia.

Nyt julkisuuteen pääsevät kuvat on otettu kuolevasta Dianasta vain hetkeä 14 vuotta sitten sattuneen autokolarin jälkeen.

Daily Mailin mukaan valokuvat ovat mustavalkoisia ja niissä näkyy vaikeasti loukkaantunut prinsessa. Kuvat on ottanut paikalle ensimmäisenä saapunut paparazzi.

Kuvat julkaistaan nyt ensimmäistä kertaa niin, ettei Dianan kasvoja ole häivytetty.

Prinsessa Dianaa ja Dodi Al Fayedia kuljettanut auto kolaroi kohtalokkain seurauksin tunnelin seinään Pariisissa 31 elokuuta 1997. Onnettomuudessa kuoli myös autonkuljettaja Henri Paul, joka oli turmahetkellä humalassa. Kolmikon kerrotaan paenneen heitä jahdanneita valokuvaajia.

Dianan henkivartija Trevor Rees-Jones selvisi kolarista ainoana hengissä.

IL

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011051013688300_ul.shtml

Mun mielestä ei tarttis...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisivat olla.

Mä oon sitäpaitsi aina ihmetelly, miksei tuota henkivartijaa ole millään tavalla pantu vastuuseen? Millainen henkivartija antaa suojattinsa mennä humalaisen kuskin kyytiin?

Vierailija
2/4 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ja mennyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tehtiin syyllinen ja keksittiin tuo humalatila.

antaisivat olla.

Mä oon sitäpaitsi aina ihmetelly, miksei tuota henkivartijaa ole millään tavalla pantu vastuuseen? Millainen henkivartija antaa suojattinsa mennä humalaisen kuskin kyytiin?

Vierailija
4/4 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva julkaistiin silloin heti onnettomuuden jälkeen, Diana loukkaantuneena auton takapenkillä.

Ei siinä verta ja suolia näy. Hesari pyysi sittemmin anteeksi hovilta kuvan käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä