Tuleeko muille huono omatunto kun on sairaan lapsen kanssa kotona?
Meillä taapero sairastellut aika paljon ja noin kerran kuukaudessa joutuu olemaan töistä pois 1-4 päivää.
Tulee jotenkin niin rikollinen olo kun on kotona.Tätä ei yhtään helpota pomo joka on aina älyttömän kiukkunen kun sille soittaa ja ilmoittaa poissaolosta :(
Kommentit (4)
Kun ei ne työt mihinkään häviä, vaan kasaantuvat.
Esimiehenä olen kokenut alaisten lasten sairastamisen raskaana, koska siitä on tullut itselle lisää työvuoroja tehtäväksi. Koskaan en ole kommentoinut alaiselle mitään, koska lain mukaan on oikeus kotiin jäädä. Välillä vain toivoisi, että se kotiin jäävä olisi isä...
Ja nyt uutta työntekijää rekrytoidessa en tasan palkkaa pienten lasten äitiä.
Kun ei ne työt mihinkään häviä, vaan kasaantuvat. Esimiehenä olen kokenut alaisten lasten sairastamisen raskaana, koska siitä on tullut itselle lisää työvuoroja tehtäväksi. Koskaan en ole kommentoinut alaiselle mitään, koska lain mukaan on oikeus kotiin jäädä. Välillä vain toivoisi, että se kotiin jäävä olisi isä... Ja nyt uutta työntekijää rekrytoidessa en tasan palkkaa pienten lasten äitiä.
Kaikilla lapset ei edes paljoa sairasta, ja isäkin hoitaa.
etenkin kun lapsen sairaudesta on todella hankala sanoa etukäteen että kuinka kauan siinä menee. Omasta flunssasta pystyy joskus sanomaan jo vähän etukäteenkin, vuosien kokemuksella että milloin helpottaa.
meillä minä olen pääsääntöisesti se, joka on kotona kun lapsi sairastaa. Johtuu siitä että omaa työtäni on helpompi tehdä etänä. Usein olenki koneen äärellä kun lapsi vaikka nukkuu, ja saan ainakin sähköpostit purettua.
Vaikka silloin ajattelen aina niin että lapsi on ykkönen, ihan sama muille.
Oletko yh? Siis onko isää kuvoissa, joka voisi olla lapsen kanssa kotona?