Multa mennyt lasten vauva-ajat väsymyksen takia täysin pilalle
Niin paljon kuin olen vauvoista aina tykännyt, omien lasten vauva-ajat ovat menneet täydellisen pilalle armottoman väsymyksen takia. Esikoinen huusi koliikkia ja minulta tippui stressistä puolet tukasta irti.. valvomiset jatkuivat lähes 2v. Sitten syntyi toinen, samallalailla valvottanut. On nyt 1v ja vielä hyvin levottomia öitä. Näytän zombielta, rähjään lapsille turhasta, itkettää ja v-tuttaa. Olen aina niin väsyksissä, en edes pysty nukkumaan kun saisi, uniongelmat tulleet monen vuoden valvomisesta. Surettaa. Olen muuttunut ihan hirveäski ihmiseksi läheisillekin, koska olen aina ihan uuvuksissa.
Kommentit (3)
tunteen. Meillä vasta yksi lapsi, ja vasta nyt kun ikää on pian 2 v niin olen oppinut nauttimaan ja iloitsemaan ihanasta lapsestani.
En sitä aiemmin pystynyt uupumukseltani tekemään, vaan suoritin tunnin kerrallaan. Ei ollut kivaa.
se nyt lohduttaa? Jos ette siis tee lisää lapsia. Itsekin huomasin jo toisen lapsen kohdalla, että valvomista jaksoi yhä vähemmän.
minäkin tosi väsynyt vauva-ajat kunnes huomasin olevani virikkeiden ja vitamiinien tarpeessa:)Lisäksi minun piti jättää kaikki nopeat hiilarit pois ja myös siivous sai jäädä vähemmälle!! Eikä minun vauvat edes huutaneet? yöllä mutta tressissäni vahdin tuota kätkytkuolemaa.
Kuule, hinnalla millä hyvänsä nyt apua viikoksi. Menet lääkäriin ja annat kirjoitetun A4 missä olet kertonut kaiken. Sinun on saatava ulkopuolista yhteiskunnan apua ja otat sen ilolla vastaan. Älä edes kerro perheellesi mitä teet kun nähtävästi et ole saanut apua tarpeeksi aiemminkaan.
Ihan tosi toimi huomenna heti! Tsemppiä!