Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloi käämit tänään klo 6

Vierailija
10.05.2011 |

Yhteistyökumppanin yhden toimipisteen esimies laittoi tekstivietsin klo 6.

Kello 6 ei ole soveliasaika laittaa tekstareita ja huomautin hänelle asiasta jo viime viikolla. Tänään sitten paloi käämit ihan kunnolla.

Turha huudella, että laita puhelin äänettömälle, koska en voi sitä tehdä; äitini ja isoäitini ovat vakavasti sairaita eli minut pitää saada kiinni myös yöllä jos jotain tapahtuu.

Olen tämänkin kertonut ko henkilölle.

Sitä paitsi kyseessä oli asia, josta olisi voinut laittaa viestiä jo eilen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai yksi tekstiviesti klo 6 aikaan maata kaada? Jos menet töihin niin tuskimpa kovin myöhään nukkua saat.

Vierailija
2/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa näitä viestejä joko myöhään illalla tai aikaisin aamulla. Asiasta on puhuttu, mutta ei vain mene jakeluun. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tänään vp eli ei ollut kelloa lainkaan herättämässä.

Ja vaikka olisin töihin mennyt, kello 6 ei ole sovelias aika lähetellä viestejä.

ap

Vierailija
4/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin esimies voisi kyllä kunnioittaa vapaa päivää.

Vierailija
5/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paha tapa häiriköidä työntekijöitä vapailla/lomalla. Ja aina asia on ollut sellainen, jonka olisi voinut hoitaa työaikanakin.

Vierailija
6/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihme viestittelyajat! Kyllä mä ymmärrän, että käämit palaa, olisin raivoissani itsekin. Meijän siivoojalla on tapana kans laittaa viestejä ihan älyttömän myöhään illalla. Siis tyyliin joskus klo 23. Mulla on sentään yleensä puh. äänettömällä, koska meillä nukutaan jo tuolloin. En ymmärrä tätäkään. Sano asiasta uudemman kerran. Tai sitten et vastaa etkä reagoi viestiin mitenkään.

Vierailija
7/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain äitisi ja isoäitisi yöaikaan? Tekstiviestit voit laittaa varmaankin myös äänettömälle profiiille yöski. Kiireellisiä asioita kun ei laiteta tekstareina vaan soitetaan vaativasti ja monta kertaa.

Vierailija
8/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivarin, jos pomolta tulisi tekstari aamukuudelta. Joskus on tullut kahdeksalta, ja olen siihen herännyt. Tuo aika nyt vielä menee, kun työaika alkaa yhdeksältä. Ärsytti silti. Työasiat hoidetaan työajalla. Ainakin minä olen sitä mieltä, sillä ylityökorvauksia ei ole näistä tekstareista ja puheluista koskaan näkynyt :)

Vierailija
9/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain äitisi ja isoäitisi yöaikaan? Tekstiviestit voit laittaa varmaankin myös äänettömälle profiiille yöski. Kiireellisiä asioita kun ei laiteta tekstareina vaan soitetaan vaativasti ja monta kertaa.

Jos joutuvat sairaalaan ja sairaalasta soitetaan... Kaikkia sairaalan numeroita on varmaan mahdoton saada kännykkänsä soittajaryhmään merkittyä.

Mutta minäkin ehdottaisin, että tekstiviestien ääni pois. Harva laittaa tekstarilla tosi tärkeitä asioita, kun ne voi jäädä pitkäksi aikaa huomaamatta.

Vierailija
10/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tee nyt ihmeessä puhelimeesi sellainen profiili, jossa tekstiviestit ovat äänettömiä ja puhelut eivät.

Vierailija
11/11 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "olen oksentanut koko yön ja en pääse tänään töihin". Vissiin vähän ajantaju hämärtynyt tms. Puhelimeni oli vaan jäänyt päälle, ei ole tapana vastailla siihen keskellä yötä eikä kukaan muu ole kyllä yrittänytkään tavoitella.

Muistutin kyllä että joka kerta kun tuollainen tulee, niin joku vastaavanlainen kosto on luvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan