Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pettää

Vierailija
28.10.2005 |

ja minkälaisen naisen kans!!

nainen on muuten melko samannäköinen kuin minä,mutta lyhyempi.

mutta tämä nainen on minua ja miestäni 29vuotta vanhempi.

tällä naisella ja miehelläni ei ole yhteistä kieltä,nainen thai,eikä osaa englantia lainkaan.sekä nainen että mieheni osaavat suomea vain muutaman sanan.

mikä minussa on vikana kun tuollaiseen vaihtaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin nimittäin mieheni takaisin siltä noidalta!!!

Vierailija
2/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko hyväksyt asian tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ole hyvä vain! Varmasti keksit jonkin keinon...

Vierailija
4/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyvää tässä on ?

olenko jotenkin niin paha ihminen että minun pitää kärsiä?

ap

Vierailija
5/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti, että voi pettää uudestaankin?

Vierailija
6/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en usko että haluaisin olla loppuelämäni täysin yksin.

enkä syytä miestäni että se kavala käärme viekoitteli sen.mihet nyt vain ottavat jos saavat,kaikki riippuu naisesta.

Vierailija
7/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uusia hoitoja riittää. Haluatko hänet takaisin, miksi?

Vierailija
8/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten?minussa täytyy olla jotain tosi kamalaa kun en kelpaa!

miehen kans asiasta ei voi keskustella kun se ei pettämistä myönnä.

pelottaa jos pitää olla loppuelämä yksin tai sitten katsoa kun mies pettää.haluaisi jopa tuoda naisen meille kotiin,kuvittelee että meistä tulisi ystävät!!!

keksikää jotain miten teen itsestäni houkuttelevamman hänelle?

Vierailija
9/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja löydä itsekunnioituksesi...

Vierailija
10/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vittuilet minulle?minäkö en ansaitse elämääni mitään hyvää?miksi?

kaikki vastaukset olisivat täysin erilaisia mikäli mieheni ja tämä toinen nainen olisivat suomalaisia.nyt te ajattelette että minä olen epätoivoinen ählyn huora jonka pitääkin kärsiä siitä että on ottanut ulkomaalaisen miehen!kumpi teillä on voimakkaampi tunne,naisten välinen solidaarisuus vai kansallistunne?

Vierailija
11/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaa huomispäivää sinulle, koita arvostaa itseäsi vähän enemmän, niin silloin muutkin arvostavat sinua.

Vierailija
12/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olen luuseri?

miksi minä olen huonompi ihminen kuin sinä?

miksi minulla ei ole oikeutta olla onnellinen?

Vierailija
13/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hetken aikaa ilman miestä kuin pettäjän kanssa. Kuten sanottu, jos nyt alat kynnysmatoksi ja anelemalla anelet takaisin niin ihan varmasti pettää uudelleen ja uudelleen. Mieti mikä tilanteesi on tällaisen toiminnan seurauksena joskus kymmenen vuoden kuluttua. Silloin ehkä jo tuntuu että olet pilannut elämäsi odottamalla että miehesi muuttuu. Voi myöskin olla että lapsesi elämä ei ole ollut kovin ruusuista seuratessaan tuota. Ole siis ylpeä itsestäsi äläkä anna hänen kohdella sinua miten tahansa. Ansaiset parempaa. Ja usko minua, niitä hyviä miehiä on olemassa.

Vierailija
14/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi olen luuseri?

miksi minä olen huonompi ihminen kuin sinä?

miksi minulla ei ole oikeutta olla onnellinen?

Vierailija
15/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtäisiinpä IRL niin tajuaisitte ettei tämä ole provo.minua oikeasti ahdistaa tämä koska luulin ettei hän pettäisi minua ja että hän rakastaa minua.teidän itsetuntonneko ei kärsisi jos teidän miehenne pettäisi teitä vanhemman naisen kanssa?

haluatteko te oikeasti satuttaa mniua lisää vai pyydättekö anteeksi minulta provo-huuteluanne?

minäkin olen oikeasti ihminen ja en haluaisi että minun elämäni on muille vain vitsi.miksi olette niin ilkeitä kun olen jo muutenkin surullinen?

Vierailija
16/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli vähän aikaa sitten täällä sellainen provo, jossa sanoit että kaikki ystäväsi haukkuavat sinua jälkeenjääneeksi, koska et päässyt yliopistoon. Ihan sama kirjoitustyyli. Ja nuo lauseet: " miksi haluatte olla ilkeitä minulle"

PROVOOOOOOOOOOOOOOOO! :D

Vierailija
17/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sulla on?haluat satuttaa ihmistä jolla on todella paha olla jo ennestään.en keksinyt muutakaan paikkaa purkaa tuntojani kuin tämä palsta,ei tälläisestä yhteisille ystäville voi kertoa.

ihan TOSISSAAN jos kuvittelet että tämä on provo niin oletpa julma ihminen.tämä on totta eikä ole ollenkaan hauskaa minulle.jos et osaa muuta sanoa kuin huutaa provoa niin ole hiljaa.mitä kicksejä tästä ilkeilystä saat.

Vierailija
18/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermot menee!riidellään nyt tämä riita loppuun 21/22

ap

Vierailija
19/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin asiaa ja tajusin, kuinka pahasti sinua loukkasin. On julmaa ja ilkeää tällä tavoin huudella provoa, kun toisella on ihan oikea ongelma elämässään. Voitko ikinä antaa minulle anteeksi? Antaisit nyt anteeksi...

Ps. Olen varma, että saat miehesi takaisin, koska olet niin hyvä ja jalo ihminen.

Anteeksi vielä kerran!!!!

t.provohuutelija

Vierailija
20/20 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltäpäs itsestäsi tuntuisi kun syytettäisiin valehtelijaksi kun kertoo elämänsä kauheimmasta asiasta... mietipäs sitä,oikeasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi