Pohjois-Helsinkiläiset äidit
Moikka! Meidän pikkuneiti on 4kk vanha ja olisi kiva tavata muita äitejä täältä päin. Välillä on vähän yksinäistä täällä kotona. Joku ehdotti tapaamista Helsingin keskustassa, mutta tuli mieleen että olisi kiva tavata täällä lähempänä. Olisiko muita halukkaita tapaamiseen esim. Malmilla?
Kommentit (23)
Me asumme Malmilla vielä muutaman viikon ennen kuin muutetaan Itä-Hesaan. Pääsen kyllä sieltäkin hyvin Malmille.
Kiinnostusta tapaamiseen siis löytyy täältäkin -kunhan vaan löydetään kaikille sopiva aika =)
Tansku, poitsut, tyttö 1v & vaavi rv 32+0
Itse olen kotona 8kk pojan kanssa ja ikää itsellä on 32. Asumme Malmin lähettyvillä, että sopii meille!
Asutaan Suutarilassa. Minulla vauva 5 vkoa ja esikoistyttö hieman vajaat 2 v. En ole uskaltautunut vielä kaksostenrattailla lähteä puistoa kauemmas itsekseni, joten keskusta kuulostaa minulle liian " hurjalta " . Malmi olisi paljon parempi. Joten mukana ollaan tapaamisessa.
Minsku ja tytöt
jos vaan aika on sellanen että käy. Me ollaan vajaa vuosi asuttu täällä päin helsinkiä. Itse olen 22v ja tyttö huomenna 5vk. Minkä ikäisiä muut ovat? Ja mietin tässä että mikä vois olla malmilla sellanen paikka johon mahtuis monet vaunut ja olis muutenkin " lapsiystävällinen" . Ehdotuksia?
tipy+ekavekara
Olis muuten mullekin paljon parempi paikka toi Malmi, kun Pihlajamäessä asutaan. Meidän poika kun ei tahdo millään viihtyä vaunuissa ja dösäkyyti on yhtä tuskaa jos siellä alkaa huutamaan. Malmille asti jaksaa hyvin kävellä ja voi välillä kanniskella matkalla jos vaunuissa hermostuu. Mutta....mihin Malmilla mahtaa mahtua?
Onko ehdotuksia ? Mä en Malmia tunne niin hyvin, mutta siellä ei taida kauheesti mitään kahviloita olla ?! Mutta miten olisi tuo Citymarketin vieressä oleva Baguette (vai mikä se nimi on ?)...
Joku kyseli ikää ym Itse olen 28v ja 2 lasta löytyy, molemmat poikia... Nuorin kuukauden ikäinen.
Kuten nimimerkistä näkyy, olen 30-vuotias. Pojat ovat jo 11- ja 12-vuotiaat, heitä ei kahvittelut kiinnosta.... Tyttö täytti maanantaina vuoden ja neljännen laskettu aika on jouluna.
Tuo Baguette vois olla yksi mahdollinen treffipaikka. Tai jos monilla on leikki-ikäisiä mukana niin tietenkin vois ajatella jotain leikkipuistoa -kahvit termariin ja keksit mukaan ;)
...olisko helpompaa sopia sähköpostilla ajankohta ja paikka?
Mulle saa kirjoittaa osoitteeseen
tansku75@hotmail.com
......ajan ja paikan sopiminen tällei helpompaa niin kaikki näkis toistensa viestit kerralla. Mulle käy paikaksi oikein hyvin se Baquette ja mikä aika tai viikonpäivä tahansa (viikolla tietty).
Siellähän olis lapsillekin jotain tekemistä (kai?) ja tilaakin olis ainakin siinä mäkin ulkopuolella. Miltä kuulostaa? Olisko klo 11 hyvä aika?
Siis siinä mäkin ulkopuolellakin on pöytejä ja tuoleja
......ainaki mulle, mut mikä päivä ois sopiva. Kuten sanottu, mulle se on ihan sama. Ilmotelkaapa muutki mikä päivä ja kellonaika ois paras tai mikä nyt ei ainakaan käy jos on jotain menoo, niin valkataan sit semmonen mikä mahdollisimman monelle olis sopiva.
Klo 11 on ihan ok aika, tyttö nukkuu usein silloin kyl päikkärit mutta voi nukkua rattaissa. Ja Mäkkäri kuulostaa hyvälle paikalle =)
Ensi viikolla mulle sopisi kaikki muut päivät paitsi tiistai. Mites muille?
Meille kanssa sopii keskiviikkona klo 11.00 mäkkärissä!!
Kaikki äidit vaan mukaan, jotka haluaa :) Lapsista varmaan tunnistetaan toisemme :)
Eli yritetään tulla tapaamiseen : )
Neilikkaa en laita rinnuksille... Mulla on siis 1v tyttö mukana matkarattaissa. Itselläni on iiiiiiso masu josta varmaan tunnistaa. Ainoa takki mikä mahtuu päälle on työpaikalta saatu sininen fleece (selässä lukee yhden hotellin nimi ;)) eli todennäköisesti laitan sen päälle...
Kiskaiskaa hihasta jos näette mun haahuilevan Mäkkärissä =)
Tansku
Minä 34 ja tyttö 6,5 kk tullaan,jos tytsyn flunssa ei pahene.
Minä asun myös Pohjois-Helsingissä ja kiinnostaisi kyllä tavata... Malmi kävisi mulle ihan hyvin. Katsotaan jos saadaan muitakin pinoon : )