Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jopas oli neuvolalääkäri. Huoh!

Vierailija
09.05.2011 |

Puheesta päätellen joku virolainen tai muu vastaava. Ensin hänellä oli koneella jonkun muun ihmisen tiedot. Kirjoitti lappuihin vääränä nimen ja henkilötunnutksen. Huomasi kyllä lopulta itse virheen. No, vaihtoi uusiin lappuihin, johon kirjoitti minun nimeni ja jonkun toisen henkilön henkilötunnuksen. Eikä edes huomannut virhettään. Siihen olisi jäänyt ellen itse olisi asiaan puuttunut. Ottaa päästä tämä toiminta. En ole vielä kertaakaan edes päässyt omalle neuvolantätilleni (kolme kertaa jo takana), kun aina on jotain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään kommentoitavaa? :(

ap

Vierailija
2/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että suomalaiselle lääkärille ei olisi tätä voinut sattua? Vai mitä kommentteja odotat saavasi?

Harmin paikka että noin kävi, toivottavasti seuraava kerta sujuu vähemmällä säätämisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että tähän puututaan. Harmittaa vain koko touhu...

ap

Vierailija
4/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ap tarkoitti sitä, että julkinen terveydenhuolto oli taas ala-arvoista sohlaamista.

Vierailija
5/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärillä yhtään missään joka olisi kirjoittanut asiakkaan tiedot väärin. Ala-arvoista toimintaa, ei oikein luotto lisäänyt että edes diagnoosi on oikein.

ai ap.

Vierailija
6/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taasen ollut ongelmana noissa virolaisissa/venäläisissä lääkäreissä yhteisen kielen puuttuminen. mikä on musta melkoisen huolestuttavaa,jos potilas ja lääkäri ei ymmärrä toisiaan..

Vierailija
7/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella ystävällinen, jutteli vauvalle samalla kun tutki häntä. Antoi mulle ohjeita, kun kysyin vauvan hörökorvasta. Ja kyseli mukana olleelta isommaltakin sisarukselta, että mikä hänen nimensä oli.

Eli todella ystävällistä palvelua saatiin, noin lämmintä vastaanottoa ei ikinä suomalaiselta lääkäriltä tule, vaikka toki yleensä aivan asiallisesti suhtautuvat hekin.