Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yksi kaveri on niin lapsellinen, että kun

Vierailija
09.05.2011 |

ollaan perhe ja meillä on mökki ja muutenkin menoja paljon. Sitten kun ei mennä jonnekin ryyppäjäisiin, vaan mieluummin mökille (siellä on pakko käydä säännöllisesti ja sen tietää jokainen kenellä on mökki jossa nurmikkoa ja pihaa), niin saa kuulla kyllä vinoilua sen jälkeen. Itse asiassa olen mieluummin perheeni kanssa kuin jossain ryyppäjäisissä. Toki sitäkin joskus, mutta nyt oli taas mökin aika.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheetön? Iän myötä menemiset muuttuu, se on ihan selvä. Ei minukaaan kiinnosta/en jaksa käydä ryypäjäisissä vaan kyllä mä olen mielummin kotona muksujen ja ukkelin kans! Kaikki ei sitä ymmärrä, joilla ei ole perhettä.

Vierailija
2/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan: sä ja sun kaveris ootte n. 22v? Juu, siihen aikaan pitäiskin hulinoida ympäri kyliä eikä tehdä kolmatta kakaraa ja mennä kesämökille ajamaan nurmikkoa perheen kanssa. Sääliksi käy ap raukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he menevät silti ryyppäjäisissä? No he eivät sitten ole vielä "aikuistuneet" eivätkä ymmärrä teidän mökki viehtymistä, tai ovat kateellisia :)

Vierailija
4/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he menevät silti ryyppäjäisissä? No he eivät sitten ole vielä "aikuistuneet" eivätkä ymmärrä teidän mökki viehtymistä, tai ovat kateellisia :)

nurmikko leikattua oikein tasaiseksi jne. En vaan tiedä miten pitäisi suhtautua tuollaiseen. Ap

Vierailija
5/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans yks kaveri joka kritisoi kovin äänekkäästi mua siitä että musta on tullut konservatiivinen (koska en tykkää Idols-Stinan huulilävistyksestä), tylsä (koska en juo enää vaan olen lasten kanssa kotona mielummin) materialisti (koska pukeuden joskus arvokkaampiin vaatteisiin).

Huokaus.

Näille ihmisille toivoisi vaan sitä suvaitsevaisuutta ja aikuiseksi kasvamista. Ei perheellinen ihminen voi luuhata kahvilla kavereitten kanssa kaiket päivät, eikä oikeastaan enää edes kiinnostaisikaan.

Vierailija
6/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans yks kaveri joka kritisoi kovin äänekkäästi mua siitä että musta on tullut konservatiivinen (koska en tykkää Idols-Stinan huulilävistyksestä), tylsä (koska en juo enää vaan olen lasten kanssa kotona mielummin) materialisti (koska pukeuden joskus arvokkaampiin vaatteisiin). Huokaus. Näille ihmisille toivoisi vaan sitä suvaitsevaisuutta ja aikuiseksi kasvamista. Ei perheellinen ihminen voi luuhata kahvilla kavereitten kanssa kaiket päivät, eikä oikeastaan enää edes kiinnostaisikaan.

Eikö heidän perhe-elämä ole sitten niin mukavaa, että sen kanssa viihtyy tai jotain tässä on mätää. Ollaan noin 2-3 x vuodessa tämän porukan kanssa "ulkona" ilman lapsia, nyt ei vaan sopinut ja siitä kuullaan nyt perästä. ap

Vierailija
7/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 5v. sitten. Kavereiden kanssa naurettiin yhdelle joka säännöllisesti kieltäyty tyttöjen illoista taloyhtiön saunavuoron vuoksi, pyöreistä synttärijuhlista lapsen turnauksen vuoksi yms.

Nyt mä itse olen se joka jää mielummin kotiin lasten ja miehen kanssa. Piti näköjään itse saada se onnellinen perhe ennen kuin uskoo, että se voi helposti voittaa darra aamun houkutuksen :)

Vierailija
8/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans yks kaveri joka kritisoi kovin äänekkäästi mua siitä että musta on tullut konservatiivinen (koska en tykkää Idols-Stinan huulilävistyksestä), tylsä (koska en juo enää vaan olen lasten kanssa kotona mielummin) materialisti (koska pukeuden joskus arvokkaampiin vaatteisiin). Huokaus. Näille ihmisille toivoisi vaan sitä suvaitsevaisuutta ja aikuiseksi kasvamista. Ei perheellinen ihminen voi luuhata kahvilla kavereitten kanssa kaiket päivät, eikä oikeastaan enää edes kiinnostaisikaan.

Eikö heidän perhe-elämä ole sitten niin mukavaa, että sen kanssa viihtyy tai jotain tässä on mätää. Ollaan noin 2-3 x vuodessa tämän porukan kanssa "ulkona" ilman lapsia, nyt ei vaan sopinut ja siitä kuullaan nyt perästä. ap

Ei, ei ainakaan minulla ollut silloin niin mukavaa perhe elämää kuin nyt. Ensin olin huonossa suhteessa lapsen isään ja sitten nuori yh. Nyt "oikeana" perheenä nautin kotielämästä oikeasti.

Vierailija
9/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi sinun ikäsi olevan tuo ellet erikseen mainitsisi. Kirjoituksen alku oli niin vaikea selkoinen, että kuvittelin jonkun teinin tehneen aloituksen.

Mutta ole iloinen, että perheesi on niin ihana, että vie voiton ryyppäjäisiltä :)

Vierailija
10/10 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja minulla on ihana perhe. Viihdyn perheeni kanssa, mutta viihdyn myös kavereiden kanssa. Jos kavereiden kanssa näkee 2-3 kertaa vuodessa, niin peruminen ilman erityistä syytä voi tuntua kaverista hitusen kurjalta, siitä voi tulla olo ettette halua viettää kavereiden kanssa aikaa. Mökkeily ei minun mielestäni ole erityinen syy. Meillä ei tosin olekaan mökkiä, mutta omakotitalo isoine pihoineen ja uima-altaineen ajaa sen asian ja eikä niille mitään tapahdu jos olemme yhden yön poissa.

Ymmärrän että priorisoitte perheenne kanssa keskinäisen ajan, mutta samalla priorisoitte ajan myötä kaverit ulos elämästä. Lasten ollessa pieniä ymmärrän ettei kavereille löydy niin paljoa aikaa, mutta meillä ja meidän kaveripiirissä lapset ovat jo kouluikäisiä ja jos ei siltikään löydy aikaa, niin oletan ettei seura vaan kiinnosta. Yhteinen aika ei tarkoita minusta ryyppyjuhlia, joten jos kaveripiirissäsi yhdessäolo ryypätään, niin sitten onkin aika vaihtaa kaveripiiriä.

Eli kaverisi vinoilu tuskin on kateellisuutta, vaan harmistusta siitä ettette nähneetkään ja päässeet viettämään yhdessä aikaa.