x-box ja kinetic, mielipiteitä kaipailen!
Minkälaisia pelejä lapsille, lapset 6 ja 8.
Tykkäävät urheilusta ja seikkailuista. Ei taistelupelejä.
Kuinka paljon sellaisia on tarjolla?
Onko kinetic hyvä?
Muut vaihtoehdot hankittavaksi olis pleikkari tai wii. Pleikkarissa puoltaa blue ray ja 3 d. Wiissa mariot.
Mikä x-boxissa vie pisteet?
Kommentit (18)
Move:n kanssa saa samat ominaisuudet kuin Kineticissä.
Lisäksi SingStar on ehdoton! Pleikkarin pelivalikoimakin on laajempi.
Mutta kyllähän x-boxissa se liikejuttu on kehittyneempi. Aina ne on vähän "hankalampia" ne kapulat. Niinku pleikkarissaki pitää olla se kapula.
Ja x-boxiinki kohtuudella liikepelejä, vaikka on aika uus juttu.
Etkö vaan usko, että xbox360 kinetic -ohjaimella on uusin ja paras? Peleistä Adventures ja Animals sopii pikkulapsille(kin). Kinetic-pelejä ei ole vielä kymmenittäin, koska kinetic tuli myyntiin vasta viime marraskuussa. Mutta uusia tulee lisää ihan tarpeeksi nopealla vauhdilla.
Uskon kyllä, en ollut x-boxia aiemmin sillä mielin edes ajatellut.
Mutta tosiaan uusi vehe, haluaisin MUIDENKIN KUIN VAIN SINUN mielipiteen. Vaikkakin kiitos siitäkin!
JOs se tosiaan toimii, on varmaan hyvä. Uusinta tekniikkaa, kun ei ole kapuloita. Ainaki se urheilupeliki näytti aika kivalta. Tunnistaako oikeasti monta pelaajaa jalkapallossa? Aika huippua.
Vielä kiitos että avarsit maailmaani :)
suosittelen lämpimästi! Pelejäkin rupiaa olemaan ihan mukavasti, voi vaikka äitikin illalla salaa jumppailla ;)
Wii ois varmaan tietty se toinen hyvä, mutta en kestä niitä kapuloita!!! ja niitäkin saa sitten "lisävarusteena" ostettua vaikka minkälaista ja suurpiirteen jokainen peli vaatii "omanlaisensa kapulan" aaargh!! ja sieluni silmin näen itseni pelaamassa ja "OHO" kapula ikkunasta läpi :D
Pleikkaria en suosittele pahimmalle vihamiehellenikään, moni tutuistani ostanut sen ja jättäneet kaappiin pölyttymään, ovat sitten hakeneet xboxin.
Siinä olis kivaa singstar... ja tosiaan se blue ray ominaisuus.
Eihän x-boxissa ole blue rayta?
Tai voiko sillä tehdä muuta kun pelata?
Kysyy tyhmä, jolla ei ole kyllä kokemusta koko x-boxista.
Siinä olis kivaa singstar... ja tosiaan se blue ray ominaisuus.
Eihän x-boxissa ole blue rayta?
Tai voiko sillä tehdä muuta kun pelata?
Kysyy tyhmä, jolla ei ole kyllä kokemusta koko x-boxista.
Kinetic tunnistaa ihan oikeasti pelaajan. Ainoastaan meidän 4-vuotiaan takia joudutaan vähän vaihtamaan kineticin paikkaa alemmas, mutta tunnistaa hänetkin erinomaisesti.
On urheilupelejä, Sonic-siili (surffaus/skeittauspeli. Ei ole mulle ihan selvinnyt mitä se siinä tekee. :-P). Paljon on myös vastaavia pelejä mitä pleikkarilla ilman sitä kinetic-ominaisuutta. Käsittääkseni xboxin pelit ovat edullisempia kuin pleikkarin. Korjatkaa jos olen väärässä.
Sanon, että xboxissa vie pisteet se itse kinetic, joka oikeasti toimii. :)
Vetäsin täällä ekan KINETIC -sanana, jota muut toistaa. Piti nostaa perse penkistä ja tarkastaa, että KINECT siinä lukeekin;)
Ei muuta ku pelaamaan!
Ei mitään turhia kapuloita, tunnistaa pelaajan hyvin ja pelit riittävän yksinkertaisia lapsillekin. Lisäksi sitä liikkuu huomaamattaan. X-boxillekin saatavissa singstarin tapainen laulupeli.
on ollut hyvä ostos. Minä zumbaan ja jumppaan sillä myös.
Meillä on kinect peleistä zumba, your shape fitnes evolved, adventures,kinectimals,sports.
Lisäksihän sillä voi pelata myös normaaliin tapaan ohjaimella xbox pelejä.
Tuohon voi liittää nettiyhteyden ja filmejäkin sillä voi katsoa.
Wiitä en ostaisi, siihenhän on tulossa uusi versio, joten wiihin tuskin enää juuri pelejä tulee ja on jo vanhentunutta tekniikkaa.
Katsoin kun kaverin luona pelasivat pleikkaa jollain kapulalla ja kyllä XBoxilla olisi saanut siihen ihan erilailla aitouden tuntua.
Näin se alkaa pikku hiljaa kaatumaan valinta tuonne x-boxiin, vaikka se ei pitänyt alkuun ees vaihtoehto olla. Tiedä sitten miksi...
En kai tiennyt siitä tarpeeksi...
Meillä mies osti kinectin joskus joulun aikaan, ihmettelin miksi... eikä muuten ole kertaakaan tainnut pelata (on kyllä kiireinen töidensä kanssa). Itse taisin kerran kokeilla zumbaa ja jotain toista fitness-peliä ihan pikaisesti, en innostunut. Pitäisiköhän yrittää uudestaan ihan ajan kanssa? Onko joku oikeasti innostunut treenaamaan niin että tuntuu jossain ja jaksaa pidempään kuin pari kertaa? Meillä on kyllä pleikkarikin mutta wiitä ei. Kaverin luona 4- ja 6-vuotiaat lapset olivat ihan innoissaan wiin peleistä. Oli paljon erilaisia urheilullisia pelejä, joita kuitenkin pystyi pelaamaan myös vain esim. heiluttamalla kapulaa, lasten mielestä se oli hauskaa vaikka toki tarkoitus siinä olisi itse liikkua.
Xbox 360, Pelikonsoli 250Gt + Kinect-sensori + Kinect Adventures -peli
Hinta 339,00 € / Netanttila
Vai mitä pitäis ottaa huomioon, mitä kannattaa maksaa?
Tyhmä kysyy tuosta muistikapasiteetista..mihin se vaikuttaaa? Voiko siihen tallentaa tv:sta ohjelmia, vai mihin sitä muistia voi käyttää. Anteeksi tyhmyyteni...
Eli olisko tuo 250 gb hyvä vai riittääkö pienempi? Mihin tuo vaikuttaa?
Ihan hyvin pelaa silläkin, kaikki pelit on tallentuneet, kahdesti olen poistanut otetut valokuvat. Silloin oli tarjouksessa 299, mutta hinta on mielestäni nousussa.