Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri raskaustestin, näytti plussaa. ov

Vierailija
09.05.2011 |

Mies oli ihan innoissaan mahdollisuudesta kolmanteen lapseen. Meillä on kohta 3-vuotias ja reilun vuodenikäinen.

Minä olen abortin kannalta ihan vain siksi, etten jaksa hoitaa kolmatta lasta tähän.

Mies on jättänyt kaikki vauva-ajan hommat minulle. Yösyötöt, vaipanvaihdot, aivan kaiken. Vasta tämän vanhimman kanssa alkanut touhuamaan jotain ja sekin on vähäistä.

Sanoinkin miehelle, että ihan omalla toiminnallaan on aiheuttanut sen ettei meille tule lisää lapsia.

Minulla on kierukka odottamassa ja oli tarkoitus laitattaa se ihan lähiaikoina, olisi laitettu aiemmin, mutta on ollut erinäisiä esteitä. Kumi on ilmeisesti pettänyt nytten.

En aio kantaani pyörtää, kun en oikeasti usko, että mies mitenkään muuttuisi taianomaisesti : )

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen abortin kannalta ... En aio kantaani pyörtää, kun en oikeasti usko, että mies mitenkään muuttuisi taianomaisesti : )

Että oikein hymiön kera tulit tänne tuulettamaan mahtavia aborttituuliasi. :) No voi kun kivaa. :)

Vierailija
2/5 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hymiö oli lähinnä tarkoitettu sille minun miehelle, ei itse abortille.

En oikeasti koe, että minun pitäisi tehdä kolmas, vain koska mies haluaa ja kun sitten minulla olisi vain entistä enemmän vastuuta ja työtä.

Kyllä ymmärrän, että tämä taatusti korpeaa niitä ketkä olisivat uutisesta onnellisia tai muuten ovat katsomukseltaan erilinjoilla.

Ehkä tässä nyt haen vastauksia siihen, että kumman mielipide painaa enemmän. Perheen vapaamatkustajan vai työjuhdan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisit miehellekin vastuuta?

En ole abortinvastustaja, mutta tuollaisin syin tehtyä aborttia en pysty hyväksymään. Jos vauvan tulo on teille katastrofi niin miksei ehkäisy ole ollut varmempi?

Vierailija
4/5 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mietitään aborttia? Eiköhän tässäkin oon vaan paljaalla vedelty ja sit abortti ku ei jaksakaan uutta lasta.

Olen käyttänyt ehkäisynä pelkästään kondomia jo vuosikymmenen ajan eikä IKINÄ ole kumi pettänyt.

Vierailija
5/5 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostu ottamaan sitä vastuuta. Niin monta kertaa on tehnyt selväksi, että hän ei rupea vauvaa hoitamaan.

Tilanne olisi se, että hoitaisin jo olevat lapset ja vauvan ja mies haahuilisi omiaan. Ei vaan jaksa.

Enkä kyllä halua olla mikään takakireä, huutava ja väsynyt/stressaantunut äiti lapsilleni, mikä olisi seurauksena.

Olisi ollut ihan mukava saada tietää, miten muilla vastaava tilanne käsitelty? Oletteko sitten vain antaneet vauvan tulla ja sietäneet seuraukset. Eikö ole ihan oikein ajatella omaa jaksamistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi