Kaverini, joka on mielestään suvaitsevainen ja vasemmistolainen
ja vastustaa sanojensa mukaan rasismia henkeen ja vereen. Haukkui mut pataluhaksi, kun kerroin että somaleista on ongelmia asuinalueellamme. Itse kaveri asunut ikänsä rauhallisella ja kalliilla pientaloalueella... Kun otin aikanaan ulkomaalaisen miehen, kaverini varoitteli minua kovasti luottamasta ulkomaalaisiin, ja että ne kaikki ovat samanlaisia vaimonhakkaajia hänen mukaansa. Kun lapsemme syntyi välimme viilenivät ja nyt haukkuu lastamme pikku torakaksi.
No. mä ja syyrialaissyntyinen mieheni äänestimme perussuomalaisia, koska heidän arvonsa ovat lähinnä omiamme. Nyt kaverini hakukkuu minua ja myös MIESTÄNI rasisteiksi.
Ovatko kaikki itseään suvaitsevaisiksi kutsuvat ihmiset tällaisia kuin kaverini?
Kommentit (3)
joka vihaa kerjäläisiä, kertoo usein kuinka haluaisi potkaista kadun kulmassa kerjäävää romanimummoa naamaan. Sanoo kaikkia tummaihoisia neekereiksi. Jne. Äänesti persuja. Ovatko kaikki persujen äänestäjät samanlaisia?
Olen omasta mielestäni suvaitsevainen ja vasemmistolainen, ja myönnän että vaalitulos oli minulle pettymys. Ei se silti tarkoita että haukkuisin toisenlaisen äänestyspäätöksen tehneitä tyhmiksi tai väärin äänestäneiksi, heillä on ihan samanlainen oikeus kuin minulla äänestää sopivaksi katsomaansa ehdokasta.
Tämä "kansa on puhunut, pulinat pois" hokema ärsyttää. Ainakin minulle on sanottu että jos et äänestä, niin turha valittaa. Nyt kuitenkin tuntuu että ei saisi ilmaista pettymystään edes asiallisesti vaikka on äänestänyt - ja vaikka ne toista mieltä olleet ovat kovin, kovin äänekkäästi ja rajuillakin sanoilla valittaneet kuinka huonosti asiat ovat olleet ja miten vääriä päätöksiä on tehty edellisen eduskunnan aikana.
joka vihaa kerjäläisiä, kertoo usein kuinka haluaisi potkaista kadun kulmassa kerjäävää romanimummoa naamaan. Sanoo kaikkia tummaihoisia neekereiksi. Jne. Äänesti persuja. Ovatko kaikki persujen äänestäjät samanlaisia?