Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunalahden laskut

Vierailija
08.05.2011 |

Onko Saunalahti siirtynyt johonkin tiettyyn euromäärään laskutuksessaan vai missä mun laskut nykyään viipyy? Ennen tuli lasku joka kuukausi, nyt edellisestä taitaa olla aikaa kohta kaksi kuukautta.

Eli tuleeko lasku nykyään vasta jonkin euromäärän täytyttyä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut ennenki rajana joku 8e?

Tuleeko sulle siis paperilasku, vai netissä oma-saunalahdessa?

Vierailija
2/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tarkastin, että edellinen lasku on tullut helmikuussa. Kyllä mun seuraavan laskuni on pakko olla vähintään 15 euroa, ei missään nimessä alle 8e!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. saunalahden jälleenmyyjä.

Vierailija
5/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
6/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän, kun ne laskut tulee ihan miten sattuu! Välillä erääntyy 2 laskua saman kuun aikana, välillä tulee lasku hirveän pitkän päästä.

Kun vaan jaksais, niin vaihtaisin koko liittymän pois. Haluan laskuni kerran kuussa ja sillä sipuli!

Vierailija
7/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän, kun ne laskut tulee ihan miten sattuu! Välillä erääntyy 2 laskua saman kuun aikana, välillä tulee lasku hirveän pitkän päästä. Kun vaan jaksais, niin vaihtaisin koko liittymän pois. Haluan laskuni kerran kuussa ja sillä sipuli!

Vierailija
8/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän, kun ne laskut tulee ihan miten sattuu! Välillä erääntyy 2 laskua saman kuun aikana, välillä tulee lasku hirveän pitkän päästä.

Kun vaan jaksais, niin vaihtaisin koko liittymän pois. Haluan laskuni kerran kuussa ja sillä sipuli!

ja aina on tullut laskut ajallaan. Joka kuun alussa on eräpäivä. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
9/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka 4. kuukausi on 0€ :)

Näin ollen joskus menee pitkä aika, kun lasku tulee.

Itse olen tyytyväinen Saunalahteen:

Laskusta tulee tekstari kännyyn ja voin halutessani siirtää sen eräpäivää omasaunalahden kautta.

Vierailija
10/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti. Oli silloin jippii ja en kyllä mene vaihtamaan pois. Lasku tulee kerran kuussa ja tiedän laskun summan lähes joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi