Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keinoja tulla raskaaksi

Vierailija
08.05.2011 |

ollaan yritetty kohta vuosi, mutta vielä ei ole tärpännyt. Olen lukenut mm. et seksin jälkeen jalat ylös vartiksi, onko apua? Onko vaikutusta jos käy seksin jälkeen pissalla vai pitäisikö käydä vain pesulla? Muita vinkkejä mitä voisi kokeilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden turhan yrittämisen jälkeen on aika unohtaa poppakonstit ja varata aikaa lapsettomuustutkimuksiin. Jos esim. siittiöissä on vikaa tai sinulla putket tukossa, niin ei siinä poppakonstit auta. Ja tutkimuksiin hakeutumisessa ei kannata viivytellä, sillä hoitoihin voi mennä useampi vuosi...

Vierailija
2/7 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinot on 1) seksi, ja jos ei vuodessa tärppää niin 2) lapsettomuushoidot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli vuoden yrittämisen jälkeen. Esikoinen jo on, joten raskaaksi pystyn tulemaan. Silloinkin oli käytössä e-pillerit ja heti ne lopetettuani tulin ekasta kierrosta raskaaksi.

Nyt toista yrittäessä jätin pillerit pois tammikuussa 2010 ja tärppäsi nyt tosiaan yli vuoden yrittämisen jälkeen.

Aloin siis olemaan epätoivoinen, kun vauvaa ei kuulunut ja kaikkia keinoja kokeiltiin; ovulaation tikutus, tärppipäivien tikutus, limojen tutkiskelu yms., mutta tuloksetta.

Sitten sain neuvon, että pitäisi ns "unohtaa" se lapsen tekeminen ja nauttia seksistä normaaliin tapaan. Seksistä oli nimittäin tullut aika pakko pullaa, kun vauva oli koko ajan mielessä. Eli lopetin stressaamisen, ovulaation tikutuksen, tärppipäivien laskemisen yms. Ja pam! olin raskaana.

Vierailija
4/7 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on oikea aika hakeutua joko terveyskeskuslääkärin tai gynekologin kautta sairaalan poliklinikalle lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin. Edelleen kannattaa harrastaa aktiivisesti seksiä. Erityisesti ovulaation aikaan yhdyntöjä olisi hyvä olla ainakin joka toinen päivä.

Poppakonsteista ei ole osoitettua näyttöä.

Vierailija
5/7 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siis keskenmenoja, menisin teinä lääkärin puheille. Me saimme esikoisemme liki kahden vuoden yrittämisen jälkeen luomusti, mutta kävimme vuoden tienoilla lääkärissä. Minulla todettiin monirakkulaiset munasarjat (PCO), mutta päätimme lääkärin ehdotuksesta vielä puoli vuotta yrittää. Aika lääkäriin varattiin sitten reilun puolen vuoden päästä, mutta sitä ei sitten tarvinnutkaan käyttää. :)

Sinulla voi olla jokin pieni asia esteenä, tai miehelläsi. Asia voi olla tosi yksinkertainen hoitaa, tai sitten saatte "luvan" yrittää vielä ilman hoitoja, jolloin stressikin vähenee.

Tsemppiä, tiedän miten raskasta tuo on. Jos haluat, lue blogiani albert-kaarina.blogspot.com

Nykyään siinä on lapsiarkea, mutta löytyy tekstiä myös lapsentekoajalta.

Vierailija
6/7 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain neuvon, että pitäisi ns "unohtaa" se lapsen tekeminen ja nauttia seksistä normaaliin tapaan. Seksistä oli nimittäin tullut aika pakko pullaa, kun vauva oli koko ajan mielessä. Eli lopetin stressaamisen, ovulaation tikutuksen, tärppipäivien laskemisen yms. Ja pam! olin raskaana.

Tutkittu juttu, mm. http://www.hedelmallisyys.fi/concern/Maximise_Your_Fertility/Relaxation…

Jos on fyysisiä esteitä raskaudelle, niin mikään määrä rentoutumista, edes kooma, ei asiaa paranna. Että mua sieppaa nämä "mää unohin koko jutun vaikka yritinkin koko ajan ja heti olin raskaana" -jutut.

Vierailija
7/7 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli turhat tekopaineet pitäis saada pois.

Tosi moni pitkään yrittänyt on sanonut tulleensa raskaaksi siinä vaiheessa kun sopeutui ajatukseen ettei ehkä tule raskaaksi.

Aito orgasmi kuulemma lisää myös raskaaksi tulon mahdollisuutta, siitä tuo otsikko :)