Miehille kysymys, mikä tekee naisesta seksikkään?
Kommentit (6)
Esim Natalia Portman on tosi seksikäs, samoin se nuori suomalainen blondi seiväshyppääjä, siitä kun rupeat muodostamaan kaavaa/teoriaa niin...
Pitkät sääret, kaunis 3d-perse, kauniit kasvot, kauniit silmät, kauniit hiukset ja kokonaisuus siihen päälle.
Kyllä nainen kuin nainen saa itsestään seksikkään pukeutumisella ja käyttäytymisellä. Aikoinaan aloittaessani seurustelun ykyisen vaimoni kanssa, hän osasi pukeutua minua kiinnostaviin asuihin - vakosamettisiin. Oli kaunista sinistä vakosamettimekkoa, pinkkiä vakosamettihousuhametta, vaaleanharmaata vakosamettihousua, ruskeaa vakosamettiäitiysmekkoa, vakosamettitalvitakkia jne.
Nyt kun pukineet ovat kaikenväristä farkkua ja muuta mustaa tekokuitua korkkareista puhumattakaan (ihan tulee mieleen, että laittais vielä liituraitapuvun ja puukon tai dildon vyolle), ei vähemmän voisi seksuaalisesti kiinnostaa. Pitää mennä Venäjälle tai Viroon
Tissit on yleensä paremmat kuin miehillä. Pillua taas miehillä ei ole ollenkaan. Perse on tavallisesti lihaisampi, ja pakaroiden välistä pilkistää pillu, kun nainen pyllistää.
Siinähän se tärkein on.
Kiva kampaus, kurvit (ei tarvi olla mannekiini), käytöstavat (kohtelias), korkkarit, sopiva meikki (tekee ihmeitä!), tuoksuu hyvälle.
Kaunis mekko tai hame saa miehen hormoonit hyrräämään. Minä pitäisin tasa-arvoisena sitä, että myös miestä kehotetaan pitämään hametta ja mekkoa.
Olisimmeko me miehet teistä naisista myös seksikkäitä? Minä ainakin haluaisin olla teidän silmissänne. Tarpeen, halun ja himon muodostuminen syntyy silmien avustuksella. Aloitetaan vaikka siitä, että kaikki mekot ja hameet ovat myös miesten mekkoja ja hameita, joiden sepalus aukeaa oikekätisesti. Katselin tuossa seksifilmiä, jossa miehellä oli lyhyt värikäs hame. Oli se niin helppoa miehelle aloittaa ja naiselle tarttua haluamaansa. Minä olisin oitis kelannut taaksepäin, jos olisi voinut - sisälläni tapahtui seksuaalinen puuska. Minusta hame miehellä on ilman ennakkoasennetta mitä seksikkäin näky ja niin se myös on sitä naisen päällä. (ihanaa kukallista vakosamettia). ELÄKÖÖN - mekot ja hameet miehille ja naisille.
Kokonaisuus kai sen tekee. Ei voi sanoa, että se olisi isot tissit tai hyvä perse tai nätti naama tai kauniit hiukset. Jokaisella on erilaiset ja jos kokonaisuus vain toimii niin seksikästä on.