Pistää vihaksi!
Pistää vihaksi kaikki ne miehet, joista on saanut lukea tänä aamuna ältä palstalta!!
Ihan hirveää, että miehet makaavat krapulassa ja samaiseen aikaan äidit joutuvat hoitamaan lapsiaan puhumattakaan siitä, että saisivat rentoutua äitienpäivänä.
Millainen mies ei onnittele edes vaimoaan? Täytyy olla kyllä aika juntti ja kieroon kasvanut, jos ei osaa edes onnen toivotuksia ilmaista!!
Minulle oli itsestäänselvyys, että mies musitaa minua -olenhan hänen lastensa äiti! Ei tarvitse minun tehdä tänään töitä tai ruokaa laittaa. Kaikki tulee valmiina. Tarvitsee vain nauttia lasten seurasta.
Jos joku musitamaton juntti mies on linjoilla niin empä halua sanoa kuin sen, että menkää itseenne!! Vaimo todella ansaitsee sen kunnianosoituksen EDES äitienpäivänä! Ei luulisi olevan liikaa vaadittu herätä YHTENÄ PÄIVÄNÄ VUODESTA ennen mammaa ja keittää niitä kahveja ja sanoa vaikka että: Minä rakastan sinua maailman ihanin äiti!
Vilpittömästi kaikille äideille ihanaa äitienpäivää!
Kommentit (2)
juuri krapulaansa pois =D
Mutta itse viestiin. Meillä mies (ja lapsetkin) muistavat pitkin vuotta minua ja minun panostani. Siihen ei tarvita mitään virallista päivää. Meillä minä olen muutenkin se aamun virkku joten luonnollisesti herään lasten kanssa eikä se haittaa tippaakaan. Pelkän kahvin keiton takia en viitsi miestä herättää, osaan kyllä itsekin keittää.
Mutta nyt pois äärestä ja ulos muksujen kanssa nauttimaan ihanasta ilmasta =)
Kaikilla juhlimattomuus ei ole oma valinta. Jotukut todella odottaisivat sitä muistamista EDES äitienpäivänä, niinkuni jo sanoin.
ap
juuri krapulaansa pois =D
Mutta itse viestiin. Meillä mies (ja lapsetkin) muistavat pitkin vuotta minua ja minun panostani. Siihen ei tarvita mitään virallista päivää. Meillä minä olen muutenkin se aamun virkku joten luonnollisesti herään lasten kanssa eikä se haittaa tippaakaan. Pelkän kahvin keiton takia en viitsi miestä herättää, osaan kyllä itsekin keittää.
Mutta nyt pois äärestä ja ulos muksujen kanssa nauttimaan ihanasta ilmasta =)