Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kaveri tuli meille juuri leikkimään...

Vierailija
08.05.2011 |

juu ei siinä periaatteessa mitään - saa meille juhlapäivinäkin tulla kun emme sen ihmeellisemmin "juhli", kohta ruvetaan maistelemaan mun itse leipomaa äitienpäiväkakkua, mutta mutta...

Isänpäivänä lapsi oli meillä koko päivän, paitsi kävivät isänpäivälounaalla.

Jouluna lapsi tuli jo aattoiltana leikkimään, olikin sitten koko joulupäivän ja tapaninpäivän meillä (meni välillä kotiinsa nukkumaan).

Vappuna oli illan kotonaan, vappupäivän meillä.

Ja nyt äitienpäivänä tuli meille klo 10.

Lapsen vanhemmat ovat eronneet ja äiti asuu noin 1km päässä meistä, isä ihan naapurissa ja kaikkina noina juhlina on ollut isäviikonloppu. Olen vähän yllättynyt että tänäänkin on isällään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa opetella sanomaan myös ei jos teille ei sovi.

Vierailija
2/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee illalla kotiin. Ei mun äitiys mihinkään katoa kun en tänä aamuna saanut halia tytärtäni :) Halitaan sit illalla.

Ja hei, nyt voitte olla iloisia. Lapsi pääsee ex anopille vaikka koko päiväksi juhlimaan ilman mun motkotuksia!

Miksi päästät lapsen teille jos se sua tökkii? Olet kai aikuinen jolla puhe kyky tallella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai aikuinen jolla puhe kyky tallella?

Kyllä meille saa tulla, just sanoin ettei meillä sen ihmeellisemmin edes äitienpäivää juhlita.

Ihmettelin vain tämän perheen juhlapäivätapoja.

Vierailija
4/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai aikuinen jolla puhe kyky tallella?

Kyllä meille saa tulla, just sanoin ettei meillä sen ihmeellisemmin edes äitienpäivää juhlita.

Ihmettelin vain tämän perheen juhlapäivätapoja.

Vierailija
5/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisten ajattelu puuttuu.

Helpottaisiko sinua, jos ajattelisit olevasi sitten se turvallinen aikuinen tuon "ajelehtivan" lapsen elämässä?

Vierailija
6/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei juhlita. Ja sä ihmettelet kun muilla ei juhlita. Okei.

laitetaan lapsi kylään! Ihan sama vaikkeivat edes joulua juhlisi, mutta outoa että lapsi lasketaan "muiden nurkkiin". Luettelin tuossa just joulut ja vaputkin että ymmärtäisitte ettei nyt ole kyse vain yhdestä juhlapyhästä.

Vierailija
7/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisiko sinua, jos ajattelisit olevasi sitten se turvallinen aikuinen tuon "ajelehtivan" lapsen elämässä?

Siksikin ihan mielelläni otan lapsen kylään.

Vierailija
8/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin vai isän luona, olipa äitienpäivä tai ei.

Sitten on taas sinun perheesi asia ja sovittava tuon lapsen isän kanssa, käykö lapsen vierailut teille minäkin päivänä.

Täällä ei voi asiaa parantaa.

Vierailija
9/9 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sille lapsiraukalle.. Luultavasti niillä ei ole kotona minkäänlaista juhlaa ikinä.

Jos olisin sinä niin varautuisin siihen että lapsi tulee aina kaikkina pyhinä ja tarjoaisin samat syötävät kuin koko perheelle.

Eihän se pienen lapsen vika ole että vanhempansa ovat tuollaisia..

Säälittää niin kovasti että melkein itku tulee..

Meille ainakin mahtuisi juhlimaan pyhinä jos tuollainen tilanne olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi