Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katriina kahvia valmistujaisiin vai Lidlin halpaa?

Vierailija
07.05.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häipyvätpähän vieraat nopeammin.

Vierailija
2/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halpista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt niin monta paketillista mene, että sen hinnalla olisi oikeasti merkitystä.

Presidentti olisi oikea valinta, mutta Juhla Mokka menettelee juuri ja juuri.

Vierailija
4/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en itse edes juo kahvia, mutta mies juo yleensä juhlamokkaa ja juhlia varten ostetaan presidenttiä.

Vierailija
5/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Juhlamokkaa mielestäni. Mutta kaipa nämä ovat makuasioita. Noista Katriinaa, perinteisemmän makuinen kuin Lidlin kahvi.

Vierailija
6/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jotain Brazilia tms.

Vierailija
7/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki niin tuota presidenttiä ylistää? Olen itse kahvin juoja, mutta presidentti-kahvi ei ole sen kummoisempaa kuin joku kulta-katriina tms. Mutta ap:n kysymykseen vastaisin että EI halpiskahvia!

Vierailija
8/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valmistujaisiin on tulossa esim. 100 ihmistä, tarvitaan kahvia noin 4 pakettia, joista todennäköisesti jää vielä yli. Jos halvimman ja kunnon kahvin hintaero on 3 euroa / paketti, tulee säästöä halvan kahvin valitsemisesta yhteensä 12 euroa. Kannattaako tuollaisen säästön vuoksi tosiaan juottaa ihmisille pahaa kahvia?

Vierailija
9/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisista kahvinjuojista pitää Presidenttiä parhaana. Sen takia se on juhlissa turvallinen valinta.

Vierailija
10/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu ihan samalle kuin Juhla Mokka, meni sokkotestissä täydestä mun suvulle ;)

Vierailija
11/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vihreässä paketissa oleva kahvi vetää vertoja Presidentille, jos haluat säästää kahvin hinnassa, hae tuota ! On todella hyvää kahvia.

Vierailija
12/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vihreässä paketissa oleva kahvi vetää vertoja Presidentille, jos haluat säästää kahvin hinnassa, hae tuota ! On todella hyvää kahvia.

kuis paljon tuossa säästää?

Vierailija
13/13 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on toki aina makuasia, mutta kyllä enemmistö suomalaisista kahvinjuojista pitää Presidenttiä parhaana. Sen takia se on juhlissa turvallinen valinta.

se hävis juhlamokalle ja kulta katriinalle.

itse henk koht olen testin kanssa samaa mieltä.