Ihana talo, alue mietityttää
Eli onko kokemusta tästä alueesta ja tietysti myös kommentteja talosta.
http://www.etuovi.com/kohde/255418
Kommentit (10)
Kannattaa tarkistaa ryömintätilat. Tsekkaa vaikka valmistajan nimellä vtt:n tutkimukset.
joku on just oppinu jotain uutta :D
kun on kuitenkin Tuusulassa. Sisäkuvia ainoastaan kaksi, eikä kumpikaan ollut keittiöstä tai kylpyhuoneesta, joiden remontointi on kaikkein kalleinta. Ei muutenkaan minun makuuni.
ja tontti ihan helvetin pieni. En tykkää, että talot on noin tiiviisti.
Voi sopia teille muttei meille
mutta kai ne tuolla sitten tuon verran maksaa. Talo on ihan kiva, tosin olisin halunnut nähdä enemmän kuvia mm. keittiöstä, pesutiloista ja makkareista tuon kukkivan omenapuun sijaan... ulospäin näytti ihan mukavalta.
Ihanan näköinen talo :) Kodikkaan ja turvallisen näköinen. Asuinalue NÄYTTI hyvältä. Ja tekstissäkin luki lapsiystävällinen alue. Yleensä jos alue on hyvä se kyllä mainitaan tällä tavalla erikseen, muuten jätetään mainitsematta :)
Go for it!
Kiva sisustus jos maalaisromanttisesta tykkää. Keittiö hyväkuntoisen näköinen ja muutenkin toimiva pohja. Tontti on mun mielestä hyvän kokoinen kun miettii mikäkokoisia tontteja pk-seudulla yleensä. Ja kauniisti hoidettu suojasa piha. Kyllä mulle kelpais jos olis rahaa. Mut eiks tolla rahalla jo rakentais oman?
Kannattaa tarkistaa ryömintätilat. Tsekkaa vaikka valmistajan nimellä vtt:n tutkimukset.