Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä painan yli sata kiloa ja mua alkoi ahdistamaan nyt!

Vierailija
07.05.2011 |

Otan tiukan kk kuurin alkuun ja sitten alan uusia elämäntapoja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluukin jo ahdistaa. Tuosta on vaan yks tie eli alaspäin (kiloissa).

Tsemppiä, mä pidän sun uudelle elämälle peukkuja!

Vierailija
2/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suolaiset herkut ja alkoholi se juttu miksi lihon.

Kuinka meinasit pitää laihduttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse saman päätöksen kun vaaka näytti 114,8 kg. Päätin ettei se ikinä tule näyttämään 115 kiloa...

Nyt, kolme vuotta myöhemmin, vaaka näytti aamulla 74,8 - eli kyllä tuo mahdollista on mutta mitään ei tapahdu yhden yön yli vaan kyse on pitkästä elämäntapamuutoksesta :-)

Vierailija
4/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sinä ja hyvä sellaisena kuin olet. Jos haluat laihduttaa, niin hyvä niinkin. Et ole yhtään huonompi ihmisenä, vaikka olisit minkä muotoinen tai painoinen.

Vierailija
5/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkalla tähän painoon pitänyt monta sinänsä onnistunutta tehokuuria, eivät ole pitkälle kantaneet koskaan. Nyt päätin, että joka viikko teen yhden pienen parannuksen. Tällä viikolla ostin tavallista enemmän pakastevihanneksia ja lisään niitä joka ruokaan, niihin mihin olen lisännyt ennenkin lisään nyt useampaa sorttia. Ensi viikolla siirryn kevytluonnonjogurttiin. Sen pidemmälle en ole vielä päättänyt.

Vierailija
6/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutat jenkkeihin ja susta tulee seksisymboli:

Vierailija
7/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin yhden aterian, muut ateriat korvaan nutrileteillä tai vastaavilla korvikkeilla. Opettelen pikkuhiljaa kevyemmän elämän. Just tulin 6 km:n lenkiltä. Mä en itse asiassa ole hullumman näköinen tässäkään koossa ja ei mitään vaivoja kiloista, mutta kesää kohden on PAKKO vaan keventyä. ap, kiitos kannustuksesta ja tsemppiä ketjun muillekin laihduttajille, hieno tuloskin joukossa!

Vierailija
8/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että tämä on sellainen asia jonka oikeasti voin muuttaa elämässäni, minun ei ole pakko olla ylipainoinen.

Vuoden kestäneen elämäntapamuutoksen jälkeen painan nyt 63kg (169cm) ja voin kertoa, että olen eri ihminen, paljon, paljon onnellisempi, energisempi ja iloisempi. Ja paljon parempi äiti lapsilleni.

Tsemit kaikille, te pystytte siihen, päättäkää niin!

Vierailija
9/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että tämä on sellainen asia jonka oikeasti voin muuttaa elämässäni, minun ei ole pakko olla ylipainoinen.

Vuoden kestäneen elämäntapamuutoksen jälkeen painan nyt 63kg (169cm) ja voin kertoa, että olen eri ihminen, paljon, paljon onnellisempi, energisempi ja iloisempi. Ja paljon parempi äiti lapsilleni.

Tsemit kaikille, te pystytte siihen, päättäkää niin!

Vierailija
10/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et laihdu vielä. No joo, alle 10 kg lähtee, mutta siihen se jää. Tulevat vielä takaisinkin alle puolessa vuodessa.

Liiat kilot lähtee sitten kun olet valmis unohtamaan kaikki hömppäkuurit ja teet OIKEASTI elämäntapamuutoksen. Ei yhtään ennen.

Vierailija
11/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan noudattamaan niitä tämän alkukuurin jälkeen. Mun pitääkin saada 10 kg pois, että alkaa motivaatio nousta ja tuloksia tulla. ap

Vierailija
12/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiloja on lähtenyt jo kolme! Tällä ruokavaliolla on älyttömän helppo pysyä sillä nälkäisenä ei tarvitse kulkea. Toki siihen kuuluu myös liikkuminen. Vähintään joka toinen päivä teen tunnin lenkin (ei siis juosten vaan reipasta kävelyä).

Dieettiin kuuluu kaikki paitsi hiilarit eli EI leipää, jauhoja, pastaa, perunaa, juureksia, makeisia tai riisiä. Vihanneksia saa syödä, sekä rasvaa (juustoa, kermaa) ja kalaa,lihaa, kanaa, kananmunaa.

Eilen esim söin tonnikalaomeletin aamiaiseksi (tonnikalaa, basilikaa, tomaattia, vähän smetanaa), lounaaksi lohta ja kaali-avocadosalaattia, illalliseksi kanaa ja salaattia ja illalla vielä pastoin yhden kokolihamakkaran. Tänään aamulla paistettua zuccinia emmentaljuus tolla, lounaaksi munakas jonka sisällä fetaa, basilikaa ja tomaattia, päivälliseksi burrito ilman sitä wrapia eli pelkästään lihasuikaleita, chilikastiketta, smetanaa, chilä, avocadoa, korianteria, paistettua parikaa ja sipulia salaatin kera. Illalla paistan tai keitän pari kananmunaa ja syön niitten kanssa pari kinkkuviipaletta. Ja huomenna luvassa sienimunakasta sekä uunissa haudutettua munakoisoa & zuccinia tomaatti-mozzarellakestikkeessa.

En tiedä pystyinkö antamaan sinulle kuvan siitä mistä on kyse, mutta siis todella tehokas dieetti ja ruoka sitäpaitsi täyttävää. Vettä pitää muista juoda paljon, ja kahvia - kerman kanssa! - saa myös juoda. Viinilasin voi myös ottaa silloin tällöin, mutta ei olutta koska siinä on hiilareita. Tutustu ohjeisiin osoitteessa www.atkins.com. Tämä on itselläni ainakin ainut dieetti joka toimii.

Vierailija
13/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hedelmät eivät myöskään ole sallittua, joskin vähähiilihydraattisia (esim vesimeloni, mansikat) voi syödä varovasti silloin tällöin. Unohdin itse asiassa mainita että jälkkäriksi söin tänään 5 mansikkaa kermavaahdolla.

Tää dieetti on sikäli helppo että lapset voivat syödä samaakunhan niille keittää pastaa, riisiä tai perunaa siihen viereen. Itselle voi pastakastiketta laittaa vaikka munakkaan täytteeksi. Ja makkaroita ym tuotteita joissa saattaa olla jauhoja "piilossa" pitää siis välttää. Lue aina pakkauksesta jos tuotteessa on hiilareita. 5 mg/100g tai sen alle on ok, loput ovat pannassa.

Vierailija
14/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiloja on lähtenyt jo kolme! Tällä ruokavaliolla on älyttömän helppo pysyä sillä nälkäisenä ei tarvitse kulkea. Toki siihen kuuluu myös liikkuminen. Vähintään joka toinen päivä teen tunnin lenkin (ei siis juosten vaan reipasta kävelyä).

Dieettiin kuuluu kaikki paitsi hiilarit eli EI leipää, jauhoja, pastaa, perunaa, juureksia, makeisia tai riisiä. Vihanneksia saa syödä, sekä rasvaa (juustoa, kermaa) ja kalaa,lihaa, kanaa, kananmunaa.

Eilen esim söin tonnikalaomeletin aamiaiseksi (tonnikalaa, basilikaa, tomaattia, vähän smetanaa), lounaaksi lohta ja kaali-avocadosalaattia, illalliseksi kanaa ja salaattia ja illalla vielä pastoin yhden kokolihamakkaran. Tänään aamulla paistettua zuccinia emmentaljuus tolla, lounaaksi munakas jonka sisällä fetaa, basilikaa ja tomaattia, päivälliseksi burrito ilman sitä wrapia eli pelkästään lihasuikaleita, chilikastiketta, smetanaa, chilä, avocadoa, korianteria, paistettua parikaa ja sipulia salaatin kera. Illalla paistan tai keitän pari kananmunaa ja syön niitten kanssa pari kinkkuviipaletta. Ja huomenna luvassa sienimunakasta sekä uunissa haudutettua munakoisoa & zuccinia tomaatti-mozzarellakestikkeessa.

En tiedä pystyinkö antamaan sinulle kuvan siitä mistä on kyse, mutta siis todella tehokas dieetti ja ruoka sitäpaitsi täyttävää. Vettä pitää muista juoda paljon, ja kahvia - kerman kanssa! - saa myös juoda. Viinilasin voi myös ottaa silloin tällöin, mutta ei olutta koska siinä on hiilareita. Tutustu ohjeisiin osoitteessa www.atkins.com. Tämä on itselläni ainakin ainut dieetti joka toimii.

Vierailija
15/15 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset