Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhusasukkaat ajavat lapsia pois taloyhtiön pihalta-

Vierailija
07.05.2011 |

se on laitonta!

t. tilanteet videoiva lasten äiti

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan väri on oikea.

Vierailija
2/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän voi laittaa aiheesta tiedotteen kaikille. Tein itse samoin aikoinaan ja hänen viestinsä oli, että sano vaan niille muoreille, että pihakeinuissa saavat myös lapset keinua, terveisin isännöitsijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
4/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jotkut ihmiset vaan ovat lapsivihaajia

t. ap

Vierailija
5/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jotkut ihmiset vaan ovat lapsivihaajia

t. ap

Varmasti vikaa on molemmissa osapuolissa. Taloyhtiön asukkailla on yleensä oikeus häätää ainakin ne pois, jotka eivät ole taloyhtiössä asuvia lapsia.

Lisäksi jos säännöissä on määritelty tarkasti leikkipaikat, ko. paikoilla tulee lasten pysyä. Silloin vanhempien pitää selvittää asia lapsille ja opastaa heidät oikeaan paikkaan, eikä kytätä parvekkeella videoimassa.

Vierailija
6/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun se näytettiin lasten äideille, nämä valittivat sitä, että pihassa ei kerrota videokuvaamisesta eli oli rikos kuvata lapsia, ei rikos naarmuttaa autoja tai tunkea niiden pakoputkiin paperitolloja.

Vierailija
7/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- otin lakimieheltä selvää

- että lasten omat vieraatKIN saavat leikkiä klo 22 asti taloyhtiön pihalla lastemme vieraina. Ps lapsille on huudettu vahusten toimesta:

- "Turpa kiinni" ja

- "Häipykää"

- vastaavat kommentit videokuvaan jatkossa ( olen ilmoittanut asiasta jo- eli sekin puoli on laillinen) ja vien materiaalin poliisille- asiasta olen sopinut poliisin kanssa

t. ap/ ps alue ei ole slummi- vaan varakkaiden alue ja naapuritaloyhtiön lapsiperhe muutti pois häijysti lapsiansa kohtaan käyttäytyneiden vanhusten vuoksi= lapsiperhe savustettiin-

mutta me emme muuta.

t. ap

Vierailija
8/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne vanhukset sieltä yksi toisensa jälkeen painlee mullan alle.

Vierailija
9/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin loput hoitaa poliisi.

Vierailija
10/10 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksien tuttujen oli pakko kans muuttaa pois taloyhtiöstä jossa asui heidän lisäksi vain vanhuksia. heidän poika sai leikkiä vain 10mx10m kokoisella alueella pihassa, jos jalallaan astui sen yli niin heti tuli valitus. Taloyhtiön kokouksessa valitettiin siitä kun perhe laittaa kertakäyttövaippoja piharoskiin ja vanhusten mielestä roskis sitte haisi liikaa. ja vaipat oli ihan asianmukaisesti suljetussa muovipussissa, ihan niinku tuhannet perheet niitä roskiin vie!! Niiden elämä kävi niin kauheeksi että eivät voineet asua enää siinä.

Mun ohje on kaikille rivi- tai kerrostaloyhtiöön muuttaville että ÄLKÄÄ MUUTTAKO JOS SUURIN OSA ASUKKAISTA ON KESKI-IKÄISIÄ TAI VANHEMPIA!! Parempi on asua talossa jossa on muitakin lapsiperheitä, sillon ollaan samoilla linjoilla monissa asioissa.

Me ollaan just ettimässä omaa rivariasuntoa ja todella yks tärkeimmistä tekijöistä on se, että minkä ikäisiä on muut asukkaat. Ei todellakaa muuteta yhtiöön jossa porukka on iäkästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä