Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kondomiehkäisy parisuhteessa toimia?Koko ajan aloituksia et kondomista huolimatta raskaana

Vierailija
06.05.2011 |

Kokemuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toimi kymmenisen vuotta, eli kunnes tarkoituksella jätimme pois.

Vierailija
2/19 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se vaan lykätään ja päähän jää ilmakupla niin se poksahtaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä toimii ainakin. Kondomi on meille paras ratkaisu, koska kumpikaan meistä ei saa vielä sterilisaatiota, minä en halua popsia hormoneja enkä halua mitään ylimääräistä (kierukkaa) kroppaani.

ja mitä nyt miehen kanssa juuri juteltiin niin eipä ole seksin laatua kyllä huonontanut.

Vierailija
4/19 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin toiminut! synnytin siis reilu 4kk sitten ja ajattelin etten mitään pillereitä tms. hormoonijuttuja aloita, koska kuitenkin halutaan toinenkin lapsi ja ikäeroa jotain pari vuotta... Tosin kärsin PCO:sta, näköjään vieläkin koska kp45!!;(

vaikka nuo pillerit onkin "hoitokeino" siihen että saadaan säännöllinen kierto, mutta ajattelin kuitenkin vielä odotella seuraavia menkkoja ja ehkä vielä seuraavia ennenkuin ajattelen josko sittenkin haen pillerit!

Vierailija
5/19 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta. Kerran hain varalta jälkiehkäisyn.

Vierailija
6/19 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viitisen vuotta toiminut ihan hyvin. Yksi vauva on, mutta tarkoituksella yritetty eli ehkäisy jätettiin siksi aikaa pois.

Mies tosin ei ilmeisesti tiennyt (?) että sitä kondomin päätä pitää nipistää laittaessa, ettei jää ilmakuplaa päähän. Minusta tuo kerrottiin jo joskus yläasteella terveystiedon tunnilla.

Vierailija
7/19 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun kumi kerran repeää, niin saa säheltää jälkiehkäisyhormonipommin kanssa ja pelätä mahdollista raskautta sydän sykkyrällä. Ei paljoa seksi moisessa tilanteessa huvita.

Nim. Been there

Vierailija
8/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huolellinen mies, ei kännipanoja, eikä liian intohimoista:)

Vierailija
9/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomi tai pidättäytyminen. Sterilisaatiota en ota mahdollisten sivuvaikutusten vuoksi.

Meidän on pitänyt olla miehen erektiovaikeuksien vuoksi vähän aikaa ilman. Kerran olimme noin puoli minuuttia ilman ja olin paksuna.

Mutta tähän voin sanoa, että olemme olleet nuorina ja villeinä kumin kanssa. Monta vuotta. Ei mitään ongelmia!

Miehellä on siis aikuisiällä puhjennut I-tyypin diabetes, sen lisänä verenpainetauti jne. Eli valtimotauteja. Erektio on vaikeasti saatava ja ikää ei ole edes neljääkymmentä.

Vierailija
10/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta saatu ekasta kierrosta aikaan , joskus varmoilla päivillä ilmankin, muuten kortsun kanssa. ja varmojen päivien riskit tiedän, ei olis maailmanloppu jos vaikka sit tulis raskaaks.

Hormoonit ei vaan sovi yhtään mulle ja vuodan ilman kierrukkaakin liian paljon, joten näillä mennään.

Vierailija
11/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukkaa en ole koskaan halunnut, joten otin st:n.

Päivääkään en ole katunut ja mitään oireita ei ole aiheutunut.

Vierailija
12/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit ei vaan sovi yhtään mulle ja vuodan ilman kierrukkaakin liian paljon, joten näillä mennään.

Vierailija
13/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että vika on käyttäjässä jos ei toimi.

Vierailija
14/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eivät pillerit sopineet enkä halua sisääni mitään ylimääräistä kuten kierukkaa. Kondomia on käytetty kohta 20 vuotta eikä kertaakaan ole vielä sattunut "vahinkoa".

Toisaalta, en olisi ollut yhtään pahoillani, vaikka vahinko olisikin tapahtunut, sillä ainahan on tilaa vielä yhdelle...

Vierailija
15/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo raskaaksi tullut. Huomautettakoon että olen todella helposti raskautuvaa sorttia sillä 3 lasta saaneet alkunsa kertalaakista :)

Vierailija
16/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty nyt lapsen syntymän jälkeen ja parisen vuotta esikoisen ja kuopuksen välillä.

Ihan ok, mutta kyllä se tuntoherkkyyden vie. Tuntuu paljon paremmalta ilman. En vaan voi käyttää hormoniehkäisyä. Ehkä pitäis kokeilla kuparikierukkaa. Sterilisaatiota ei vielä harkita, jos vielä halutaan yrittää lisää lapsia.

Vierailija
17/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole mitään tuntoherkkyysongelmia havainnut. Päinvastoin pillerit veivät halut ja tekivät "kuivaksi", joten nyt on voitu nauttia ihan ilman hormoneja. Kierukkaa aion kokeilla, kun lasten väliin tulee isompi tauko. Kerran nuoruudessa kondomi repesi, mutta siitä ei voinut erehtyä ja hain silloin jälkiehkäisyn.

Vierailija
18/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniehkäisy ei minulle sovi ja mies ei tunnu häiriintyvän kumista, joten sitä olemme käyttäneet. Meille minun raskaaksi tulemiseni ei olisi maailmanloppu, vaikka en tarkoituksella juuri nyt haluakaan vauvaa. Eli luotettavuudestakaan ei tarvitse olla liian stressaantunut.

Vierailija
19/19 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan ollut kumi käytössä ja kaksi lasta, he ovat saaneet alkunsa kun kumi jätetty pois. Oikein käytettynä aika toimiva kyllä....Voihan sitä ovulaatioaikaan käyttää lisäksi esim. sellaista vaahtoa, joka sopii kondomin kanssa. Todella varmaa jo....