Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyvissä väleissä kälyjesi kanssa?

Vierailija
06.05.2011 |

Siis miehen siskot ja veljen vaimot.. Ovatko mukavia? Onko teistä tullut "siskokset"?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme ole. Asuttiin vuosia eri kaupungeissa ja lähinnä anoppi tiedottaa heidän kuulumisistaan. Jos nähdään "ei kuulu mitään", joten kovin syvällisiä ei keskustella.

Me muutettiin takaisin samaan kaupunkin noin vuosi sitten. Olen kutsunut meille 6-7 kertaa (meillä oli 30-v juhlat x2, ristiäiset yms) ja kutsuin meidät heille 2 (olisivat tulleet mieluummin meille), mutta mitään vasta kutsua tai yhteydenpitoa muuten kuin anopin kautta ei ole tullut. Nyt en ole jaksanut yrittää.

Anoppi kuitenkin koko ajan höpöttää kuinka tädillä on lapsiamme ikävä, miten tädistä oli tärkeää ja ihana nähdä meidät lapsia yms. Tätä tarinaa on kuunneltu vuosia, mutta todellisuudessa teot eivät oikein vastaa anopin juttuja. Ihan asiallisissa väleissä kai ollaan, mutta tapaamisten lämpö on teeskenneltyä.

Heidän esikoinen menee syksyllä kouluun ja olen itse hoitovapaalla. Mietin pitäisikö tarjoutua ottamaan serkku päiväkylään viikoksi. Se voisi olla uuden alku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän