Ällöttäisikö tämä sinua?
Kävin lenkillä työntäen lapsia rattaissa. Juoksin nelisen kilsaa. Sen jälkeen pysähdyttiin hetkeksi puistoon, jossa syötiin eväät.
Ällöttäisikö sinua kohdata minut lenkin jäljiltä puistossa? Aloin miettiä siellä ollessani onko se tosi kurjaa muista. En mene lähituntumaan tai halaile hikisenä muita, mutta kyllähän mulle lenkillä kuuma tuli. Olin ihan hiessä, oli niin paljon liikaa päälläkin.
Kehtaankohan tehdä noin toiste, vai onko se muista tosi kurjaa?
Kommentit (6)
niin eivät urheilevat (hikoavat) ihmiset sentään ällötä minua. :)
Urheile ja syö eväitä ihan rauhassa.
Mietin vain kun täällä on usein esillä asioita, jotka inhottaa ihmisiä. Monet niistä ei ole haitanneet minua, ja tuli tänään mieleen onko muiden mielestä jotenkin epähygieenistä tulla sinne puistoon missä muutkin on eikä käydä suihkussa välillä. :)
Mutta tohdin sitten tehdä niin vastakin. Paras hetki päivästä mahduttaa lenkki mukaan on tuo aamupäivä, ja lapsetkin saa ulkoilla kunnolla!
ap
Oikeasti, mua ällöttää likaiset ja haisevat ihmiset ruokakaupoissa, äijät mustissa työhaalareissaan, (mitä lie paska/roskakuskeja), autonkorjaajia yltä päältä ravassa, tai jossain lehmänpaskaisissa navettavaatteissa, maalla kun ollaan.
Mutta että puistossa ei vois lenkillä pysähtyä? No ei ällötä.
mun puolesta saat juosta ja urheilla ihan vapaasti ulkona. Voit myös pysähtyä puistoon syömään eväitä. Ei haittaa.