Arvoisat mammat: millaisella pyörällä ajatte?
Oma wanha maastopyöräni on ajalta ennen lapsia ja ruostunut varastossa vuosikaudet. Nyt kuopuskin pärjää jo pyörällä ja haluaisin itselleni uuden --mutta millaisen?
Pyöräilen tasan ja ainoastaan lasten enää kaverina, joten mitään kummia ominaisuuksia en kaipaa, mutta en halua myökään jopoa tai mummopyörää.
Suosittele omaasi, kiitos!
Kommentit (6)
Mä ajan työmatkat vanhalla Kaunottarella, jossa on viis vaihdetta, käsijarrut.
Pyörä on vuodelta 1980 eli on eka "aikuisten pyöräni."
On hyväkuntoinen, ruosteeton, ja toimii kuin unelma. Edelleen, vuodesta toiseen.
Joo, voin suositella!
(Tosin et ehkä löydä enää tuota vuosimallia.)
Maksoi pari vuotta sitten noin 800 euroa, pyöräilen työmatkat 12 kilsaa suuntaansa.
Pyörässä on pari vaihdetta, on vankka ja tukeva peli, jonka osaan itsein huoltaa.
tätä ennen oli Nishikin atb. Varastettiin, perhana. Jos ajaa vain asfaltilla ei ole järkeä olla maastopyörää. City-pyörällä ja sileillä renkailla pääsee paljon nopeammin.
Ostin kirppikseltä 25e sellaisen, jossa on ihan hillittömästi vaihteita ja ei jalkajarruja. En tiiä mitä merkkiä varmaankin joku kiinalainen.
Mulla ollut käytössä nyt 6 vuotta ja hyvin on kestänyt
Jos ei ole nirso, kannattaa katsoa kirpparilta.
tai jotain (siis tuo merkki). Kelpo peli, tosin minä kuljen pyörällä aika paljon eli työmatkat, kauppareissuja, lapsen hoitoon viemistä jne.