Kysymys lähinnä teille joilla jo käy siivooja:
Olisitko valmis maksamaan 2-3€/h enemmän mikäli siivousaineena käytettäisiin vain ympäristöystävällisiä ja hajuttomia siivousaineita, tarvittaessa sivousta varte yritys tekisi itse aineet kohteen mukaan?
Kommentit (7)
ostan aineet itse, siivooja käyttää minun aineitani.
En maksa pesuaineistani yhtään ylimääräistä. Ne kun eivät "näy" missään.
ja suosin ympäristöystävällisiä - eikä ne muuten ole noin paljon kallliimpia. Tuo kikkasi kuulostaa vedätykseltä.
Aineista tulee tuskin noin paljon lisäkustannuksia. Lisäksi minä haluan valita itse aineet, joilla kotini siivotaan. Hankin siis siivousaineet itse, enkä palkkaa firmaa, joka käyttää firman aineita tai välineitä.
ympäristöystävälliset aineet eivät puhdista.
Eli en.
Kuulostaa aika kovalta hinnan korotukselta. Jos ajattelee, että samoilla pesuainemäärällä voisi pestä asunnon vaikka 10 kertaa, niin tuolla ajattelulla se pesuainesetin pitäisi maksaa 90 euroa enemmän. Vähän vaikea uskoa siihen.
Sen sijaan jos muuttaa koko siivousbusineksen idean ekologiseksi (jätteiden kierrätys, täyttöpullot, ekoautot, sähköinen laskutus ja mitä vielä), niin kyllä siitä voi taas vähän maksaakin.
Kuulostaa aika kovalta hinnan korotukselta. Jos ajattelee, että samoilla pesuainemäärällä voisi pestä asunnon vaikka 10 kertaa, niin tuolla ajattelulla se pesuainesetin pitäisi maksaa 90 euroa enemmän. Vähän vaikea uskoa siihen.
Sen sijaan jos muuttaa koko siivousbusineksen idean ekologiseksi (jätteiden kierrätys, täyttöpullot, ekoautot, sähköinen laskutus ja mitä vielä), niin kyllä siitä voi taas vähän maksaakin.
...sähkötön poljettava imuri... joo, tässähän vois olla markkinarako.
en varmaan edes huomaisi noin pientä korotusta tuntihinnassa puhumattakaan että huomaisin käytetyissä pesuaineissa eroja