Vakuutusyhtiö ohittaa Käypähoidon
Sain vihdoin 1,5 vuotta odottamani päätöksen vakuutusyhtiöltä. Neurologin E-todistuksessa todetaan, että minulla on erittäin vaikea aivovamma ja tarvitsen neurologista kuntoutusta, kotihoidon apua, tiettyä lääkitystä sekä olen täysin työkyvytön. Lisäksi minulta murtui selkärangan nikama onnettomuudessa.
Vakuutuslääkärit totesivat (tietysti vain lukemalla papereita), ettei minulla ole aivovammaa ja selkänikaman murtumasta johtuva särky johtaa vain 50 % työkyvyttömyyteen. Käypähoidon ohjeistamista kivunhoitolääkkeistä osa korvataan, osaa ei. Kyllä vakuutusyhtiö tietää paremmin, millä kipua hoidetaan kuin alan asiantuntijalääkärit. Jauzaa.
Mitäs sitten seuraavaksi? Kelaan eläkehakemus? Asianajaa metsästämään?
On se sitten kumma, kun vammautunut joutuu taistelemaan omista oikeuksistaan tässä "lintukodossa" jota Suomeksikin kutsutaan.
t. Neiti Etsivä ja yllättävän huimauksen salaisuus
Kommentit (17)
Pyhä Mikael nousee haudastaan. Tämä huimaukseen erikoistunut neurologi onkin viettänyt hiljaiseloa tovin, mutta nyt hän on tullut vastaan Eläke-Fennian vakuutuslääkärinä. En tiedä onko Insuramed Oy taas aktivoitunut jos Mikael antaa lausuntoja muillekin tahoille kuin varsinaiselle työnantajalleen. Legenda, mutta likainen sellainen ja entinen liikennevahinkolautakunnan asiantuntijalääkäri. Hippokampuksen vanhoilla sivuilla tämä herra oli usein esillä.
Vailla vakinaista sidonnaisuutta on nykyisin myös liikennevahinkolautakunnan jäsen eli aikamoista sisäpiiritouhua koko homma. Jossain vaiheessa ton on mentävä reisille, ei kai STM:n valvovat viranomaisetkaan voi ihan kaikelta silmiä ummistaa.
Heippa Samassa venessä ollaa.Tulee mieleen Suomiko oikeusvaltio.
Nostan. Katsoitteko eilisen A-studion?
Pyhävitsaus vakuutuslääkäri Mikael on Merimieseläkekassan ylilääkäri. Ei hän tietenkään ole paras, mutta kassan ainoa on.
Suosittelen löytämään vertaistukea saman kokeneista henkilöistä fb-ryhmistä. Käypä hoito on suositus, ei mikään lakiin kirjattu asia. Vammaistuki ja omaishoidontuki sekä osa-aikaeläke saattaisivat tulla kysymykseen kohdallasi. Muista tuista ja kuntoutuksista ja miten hakea niitä saat tietoa suljetuista FBryhmistä tai Kelan ohjeita itse tulkitsemalla.
Insuramedin toiminta on keskeytynyt jo vuonna 2009. Jossain se huimaava lääkäri huseeraa.
Tee valitus päätöksestä. Siihen ei asianajajaa tarvitse ja on oikeasti helppo tehdä. Voi siis olla hyvin lyhytkin valitus.
Minä suosittelen pikaisesti ottamaan yhteyttä lakimieheen, joka on erikoistunut juuri näihin neurologisiin tapauksiin.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/jattavatko-vakuutusyhtiot-…
Ihmeellistä, jos aivovamma todetaan vuosien päästä. Ei mene minun maalaisjärkeen.
Ymmärsin, että huolellisella tutkimuksella heti tapaturman tai epäillyn aivovamman jälkeen olisi vamma ollut todettavissa. Mutta käytäntö näyttää valitettavasti olevan, että aivovamman saanut lähetetään buranareseptin kanssa kotiin potemaan ja näinkö se sitten paranee?
Minusta ihmeellistä on, että vakuutusmaksuja kerätään, mutta vahingon sattuessa jätetään tutkimatta ja vahingon kärsijä jää ilman korvausta.
Vakuutuslääkärit ovat yhteiskunnan vapaamatkustajia.
Menisivät oikeisiin töihin.
Purkamaan vaikka terveyskeskusjonoja tai ensiapupäivystykseen.
Prkl paperipellet.
Potilas kuoli, kenen vastuu?
Tässä oikein mielenkiintoinen A-Talk ohjelma HOITOVIRHEISTÄ.
Täältä löytyy. On vakuutuslääkäri ja luulee olevansa koirakuiskaaja.
https://areena.yle.fi/1-4401707
Onpa muuten pistävän natsimaiset silmät. Iha puistattaa.
hahahahha mikael ojala on joo hahahaha ylilääkäri. muut lääkärit naureskellee tota merimieseläkekassan titteliä
Onko kenelläkään kokemusta aivovamman saaneena, että kuinka Valtiokonttori, joka vastaa valtion palveluksessa olevien vakuuttamisesta, hoitaa aivovamman saaneiden vakuutettujen asiat, onko samanlainen kieroilija kuin muutkin vakuutusyhtiöt. A.H.A.