Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkin miehen kännykän, ja

Vierailija
05.05.2011 |

Se jäi nyt kiinni. On chattaillyt skypessä jonkyn "Lydian" kanssa. On lähetellyt kuvia itsestään, sähköposteja ovat kirjoitelleet moneen otteeseen ja soitelleetkin ovat.

Mä tärisen tässä ihan hormassa ja itken. Meillä oli paha riita ihan vähän aikaa sitten siitä kun mies on niin etäinen, aavistelin että jotakin on ja nyt se selvisi.

Tuli jopa sinne skypeen tämä nainen ja kysyin suoraan kauanko ovat kirjoitelleet, missä ovat tutustuneet...

Mitä mä teen nyt? Mä voisin vaan itkeä ja huutaa. Miehen pitäisi tulla kohta kotiin. Mulla ei ole paikkaa minne mennä. Tekisi mieli julkaista noi kirjoittelut facebookissa taikka jossakin, otin kuvia heidän chattailystää. Voisin oksentaa... Hello dear, kissses, I´m wearing only this and that, you look so good, haha, I cant´write to yuo now, my 3 colleagues are near by

vittu!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakin itekki fiiliksen kun jotain tollaista on selvinnyt...oli kyllä koko kroppa mukana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta kun lohduttaa, että löydät kyllä paermmankin. Vaikka mulkkujakin on paljon liikkeellä Halit!

Vierailija
4/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä nyt postaile niitä mihinkään.

Ei sinun tarvitse kotoasi mihinkään lähteä. Lähteköön miehesi, hänhän se petollinen on.

Tsemppiä!

Vierailija
5/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää maailma on kyllä sairas. liikaa vaihtoehtoja koko ajan, kukaan ei koskaan tyydy sihen mitä on. Voimia ap. Minäkin olen saanut miehen joskus kiinni vähän vastaavasta, lopetin suhteen, se oli helppoa kun ei ollut vielä lapsia.

Vierailija
6/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kärsit nyt

Vierailija
7/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitäis lähteä mihinkään? Sanot sille äijälle, et voi muuttaa sinne Lydian luo. Mieluummin heti....

Mies 40v.

Vierailija
8/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kunhan rauhoitut alkujärkytyksestä, niin huomaat, että tulevassa erossa (kai aiot jättää sen luuserin?!) häviää vain se mies. Sinä voit nimittäin löytää joskus paremmankin miehen, mutta kukaan ei huoli pitkäksi aikaa pettäjää. Kerran pettäjä, aina pettäjä.

Vierailija
9/9 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi